- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

11 października 2016

Nawet nie wiecie, jak bardzo dobija mnie fakt, że pogoda przez cały miesiąc nie dopisuje. Październikowe dni w które, chociaż na moment wyszło słońce, można by policzyć na palcach jednej ręki. Wstając rano, mam wrażenie, że przez pomyłkę nastawiłam budzik na godzinę 2:00, a nie 5:00. Nie ukrywam, że codzienne wstawanie o takiej porze potrafi zniechęcić człowieka do wszystkiego, zwłaszcza gdy ktoś tak jak ja nie lubi chodzić wcześnie spać.
W szkole standardowo nie brak różnych obowiązków. Musze przyłożyć się w tym roku do nauki, gdyż pod koniec klasy drugiej czeka mnie pierwszy egzamin zawodowy. Przyznaję, że trochę się go obawiam, lecz w głębi serca wierzę, że uda mi się go zdać, chociażby fartem... :)
Zdjęcia, które widzicie poniżej, wykonałam razem z siostrą, podczas spaceru. Zrobiłyśmy je właśnie w takim plenerze, jaki lubię, czyli na tle malowniczych gór i pól. Mam nadzieję, że Waszą uwagę przyciągnęła przepiękna bluzka, którą otrzymałam od internetowego sklepu ebutik.pl. Zakochałam się w niej od razu po otwarciu paczki. Jest śliczna, wygodna, a dodatkowo wykonana jest z bardzo przyjemnego materiału. Jak najbardziej polecam, jest idealna na jesień!
Zapraszam na mojego:
Instagrama: @klaudencjablog
Snapchata: Sapphireblog
Fanpage'a: KLIIIK

13 komentarzy:

  1. Ładna bluza!
    Te ostatnie zdjęcie jest przepiękne :3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka, masz śliczne włosy :)
    To ostatnie zdjęcia to po prostu cudo ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobna bluzke <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzka. Powodzenia na egzaminie, do którego co prawda jeszcze trochę czasu :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne miejsce na zdjęcia!
    super bvluzka, uwielbiam paski :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale widoki! a ty masz sliczne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, jakie śliczne ostatnie zdjęcie! mnie też zbytnio październikowe dni nie rozpieszczają, meh
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  8. No, niestety ostatnio pogoda wgl nie dopisuje ;/ Tylko zimno i zimnooo :o
    Spokojnie, na pewno zdasz egzamin :) Trzymam kciuki :)
    Bardzo ładne zdjęcia, Ślicznie wyglądasz:)

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, boskie masz włosy <3 Egzamin zawodowy... brzmi groźnie, ale na pewno sobie poradzisz! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam paski, więc dla mnie ta bluzka jest świetna :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.