- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

28 października 2016

Doceniaj tych, których masz przy sobie, póki jeszcze nie odeszli. Bardzo często w naszym życiu goszczą ludzie, których zwyczajnie nie doceniamy. Żyjemy przekonaniem, że skoro są,  to będą zawsze. Traktujemy ich zwyczajnie, czasami obojętnie. Nie zwracamy na nich szczególnej uwagi, nie zauważamy, że działają na naszą korzyść i chcą dla nas jak najlepiej. Nawet nie umiemy dopatrzyć się jak wielką rolę odgrywają w naszym życiu. Dopiero gdy ten ktoś odejdzie, zostawi Cię, Ty budzisz się i ogarniasz, że coś jest nie tak. Nagle nic się nie układa, wszystko się sypie, zaczyna przytłaczać Cię szara rzeczywistość. Nie wiesz, dlaczego tak się dzieje. Jesteś przekonany, że jest to chwilowe doświadczenie, oraz, że ono wkrótce minie. Leci dzień za dniem... Jest coraz gorzej. Dopiero wtedy uświadamiasz sobie, że czegoś w Twoim życiu zabrakło. Kogoś już w nim nie ma. Osoba, która dawała Ci największe szczęście, zniknęła. Nie ma jej już u Twojego boku. Po czasie wracają wspomnienia. Zaczynasz tęsknić, ale jest już za późno Nie pomogą żadne modlitwy - odeszła. Już jej nie odzyskasz.
Pamiętaj o tym, aby doceniać ludzi, których posiadasz wokół siebie, póki są jeszcze przy Tobie.

Zapraszam na:
Snapchata: @sapphireblog
Instagrama: KLIK (@Klaudencjablog)
Fanpage'a: KLIK

68 komentarzy:

  1. Piękne przemyślenia. Cudownie wyglądasz w tym zestawieniu.

    pozdrawiam: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten typ sweterka jest ostatnio moim ulubieńcem! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaduszki to na pewno takie święto gdzie sięgamy pamięcią o osobach, które odeszły i zasługują żeby chociaz zapalić znicz
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadam się z Twoimi przemyśleniami. Są bardzo trafne :) A swoją drogą fajna kurtka.

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia!
    Mądre słowa, rzeczywiście warto zwrócić uwagę na takie osoby.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze staram sie doceniać bliskich i ich szanować!
    super stylówka :*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego cieszmy się doceniać to co mamy, bo jedna chwila PUF i jak bańka mydlana stracimy coś ważnego :*

    Zapraszam! Jak ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle♣

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przemyślenia! W 100% się z nimi zgadzam ;) Ładny sweterek :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto docenić to co mamy, zawsze są osoby, które mają mniej :) Super post!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. super post, masz bardzo ładne włosy :D
    Pozdrawiam ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Masz piękne włosy i zdjęcia bardzo ładne :)
    Obserwuje <3

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasuwa mi się tu cytat ''Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą''
    Bardzo ładne zdjęcia, poklikałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisane i masz piękne włosy!
    Poklikałam!

    http://www.strong-power.pl/
    zapraszam na nowego bloga, jeśli ci się podoba,zapisz się do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety często nie doceniamy ludzi, którymi się otaczamy. Śliczne zdjęcia! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia kochana!
    Ja niestety nadal pracuję nad tym, żeby doceniać ludzi, którzy są przy mnie, aktualne chwile i wszystko co teraz mam. Ciężko jest być wdzięcznym za wszystko ale jest to bardzo ważne.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  16. Już sama sie przejechałam na nie docenianiu czegoś i pozniej tracenie tego, więc wiem, ze jest to poważna sprawa.


    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie napisane! Trafia do serca :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :
    https://minimaalism.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś w tych słowach jest.. Zaczęłam doceniać od kiedy jedna z moich znajomości się posypała.. Co wcale nie znaczy, że nie potrzebuję tego z powrotem, niestety czasu nie cofnę, ale żyję dniem, wiem że wiele dobrego przede mną!
    ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. No niestety każdego chyba choć raz w zyciu dopada taka myśl i takie wspomnienia osoby, która już nie jest w naszym życiu a nam jej bardzo brakuje i nic nie potrafi nam jej zwrócić. Zgadzam się powinniśmy doceniać otaczających nas ludzi;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądry temat wybrałaś, powinnismy doceniac siebie nawzajem! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  21. Post skłaniający do refleksji...takie lubię.
    Troszkę mi się zrobiło smutno, ale to dobrze.

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie i prawdziwie napisane - widać, że na podstawie własnych doświadczeń i przemyśleń. Tak naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczniemy doceniać wartościowe osoby otaczające nas, możemy nazwać się szczęśliwymi ludźmi, bo dopiero wtedy do nas dochodzi, że trzymamy przy sobie najcenniejsze skarby.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. stylizacja genialna (zreszta jak kazda)
    co powiesz na wspolna obs? daj znac a zaczne ;)

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zawsze jest łatwo wcielić w życie to o czym piszesz, niestety

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the topic of this post and really like your bomber jacket.
    I just followed your lovely blog. Please follow me back. Stay in touch :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, bardzo często nie doceniamy ludzi, którzy naprawdę się o nas troszczą. Nie zauważamy ich. Opamiętujemy się dopiero wtedy jak już odejdą... ;/
    Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Piękne, jesienne słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Post daje do myślenia... super.
    Zdjęcia klimatyczne-takie jakie lubię najbardziej. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Często jest tak, że zaczynamy doceniać dopiero po tym jak czegoś/kogoś nie mamy już...


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz racje.Ja nie doceniam niektórych ludi muszę to zmienić.
    Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Niedawno na moim blogu również pojawił się post na ten temat. Zachęcam do przeczytania :) http://andsmafi.blogspot.com/2016/10/po-co-doceniac-to-co-sie-ma.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Często jest tak, że nie doceniamy ludzi, którzy nas otaczając, szukając tym samych nowych, pozornie lepszych. Ja osobiście zawiodłam się tyle razy na osobach, których szukałam na siłę i próbowałam się im przypasować, że wielokrotnie straciłam z pola widzenia osoby, które oczekiwały mojej uwagi za prawdziwą i szczerą relację. dzisiaj stawiam na najbliższe otoczenie, a nowych znajomych dopuszczam powoli w różne aspekty mojego życia.

    Buziaki, autorka theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niby każdy to wie, ale często trzeba o tym przypominać, bo wpadamy właśnie w taką rutynę, że jeśli coś jest teraz to będzie zawsze - nieprawda. Mądrze napisane. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie napisałaś ten post :) Zwłaszcza w kontekście Wszystkich Świętych warto o tym pamiętać, bo niestety najbliższe osoby mogą nam zniknąć sprzed nosa w każdym momencie. Ale nie warto rozpaczać, taka kolej rzeczy w życiu!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnie zdanie jest świetnym podsumowaniem, z którym w stu procentach się zgadzam :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. To prawda - ja staram się doceniać, ale i tak w kontekście śmierci bliskiej osoby nie dopuszczam do siebie takiej myśli o odejściu. Tak jak napisałaś - mam wrażenie, że skoro jest to będzie już zawsze...

    dziękuję za odwiedziny i komentarz!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hmm ja zawsze doceniam, lecz inni nie doceniają mnie ;/
    Piękna stylizacja i zdjęcia ^^
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze napisane, choć często bywa tak, że mimo iż mamy świadomość tego, że powinniśmy doceniać innych nie robimy tego. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale super zdjęcia! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie w moim atylu, ale mimo wszystko fajnie!:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Trafiasz w samo sedno! Mam nadzieję, że zawsze będę dostrzegać co kto dla mnie robi :) Nie tylko pod tymi pozytywnymi względami :)
    Świetne zdjęcia!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Staram się doceniać ludzi otaczających mnie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis!
    Cudownie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgodzę się z tym co napisałaś :) Śliczne zdjęcia
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Najczęściej docenia się coś lub kogoś kiedy jest za późno
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne masz włosy. Ubrania naprawdę super.Pasują Ci
    Może wspólna obserwacja :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie lubie, gdy ktos czegos nie docenia i nawet tu nie chodzi tylko o czlowieka, ale rowniez o rzeczy, bo rzeczy rowniez szybko odchodza :)

    Super zdjecia!

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja ostatnio straciłam prababcię :( Cieszę się, że spędzałyśmy razem tyle czasu, bo mam masę cudownych wspomnień.

    Pozdrawiam
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne zdjęcia :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj niestety bardzo często jednak nie doceniamy ;/
    Śliczne zdjęcia <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo śliczna kurtka :) lubie tai kolor.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny sweterek pozdrawiam
    https://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. 'Bo łatwo coś stracić, a trudniej docenić...'- od razu mi przyszło na myśl po przeczytaniu Twojego posta.
    Świetne zdjęcia, zachodzące słońce nadaje fajny klimat:)
    mój blog-XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Mądrze napisane!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  57. Masz rację!Często zapominamy o tym, że nikt nie jest nieśmiertelny!


    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  58. piekne wlosy,piekna kurtka <3 poklikane :)
    obserwuje i pozdrawiam, jednoczesnie zapraszam do siebie - tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny blog! zapraszamy do nas :) http://inkubatormody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.