- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

19 października 2016

Nic nie daje tak wielkiej motywacji do działania, jak nowi obserwatorzy. Ostatni post chyba mocno przypadł Wam do gustu, gdyż tuż po dodaniu go przybyła mi dość spora liczba czytelników. Bardzo cieszę się, że jest Was tutaj coraz więcej! Mam nadzieję, że w bardzo szybkim tempie zdobędę z Waszą pomocą 800 obserwatorów. W najbliższym czasie planuję zorganizować dla Was rozdanie, w którym oczywiście będziecie mieli okazję wygrać nagrody rzeczowe.
W ostatnich dniach moja tęsknota za wakacjami nasiliła się niemiłosiernie. Codziennie będąc w szkole, odliczam minuty i godziny, które pozostały do weekendu. Z niecierpliwością czekam na chwile wytchnienia. Przyznam Wam, że niedawno nawiązałam bliższy kontakt z moimi starymi, dobrymi znajomymi  z dalszych miast. Do nich oczywiście  zaliczyć muszę kilka wspaniałych osób, które dopiero co poznałam. Wiadomo – Każdy chciałby się spotkać  na żywo, porozmawiać w cztery oczy, niż ciągnąć znajomość przez kable. Ja też. Jestem osobą, która nie potrafi na dłuższą metę zadawać się z kimś wyłącznie przez internet i widywać raz/dwa razy w roku. Bardzo chciałabym się z nimi wszystkimi spotkać, lecz jest jeden problem – szkoła. Czasem wystarczy opuszczenie dwóch matematyk, aby mieć później braki przez kilka miesięcy. Akurat teraz, w drugiej klasie, staram się mocniej przyłożyć do nauki, gdyż tak jak już wspominałam Wam w ostatnich postach, czeka mnie egzamin zawodowy. Z niecierpliwością czekam na jakieś wolne dni, abym mogła znowu poczuć się jak w wakacje i nie zadręczać myślą o szkole.
Pamiętaj! Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz zostać ze mną na dłużej - ZAOBSERWUJ MÓJ BLOG! 
Zapraszam na mojego:
Instagrama: @klaudencjablog
Snapchata: Sapphireblog
Fanpage'a: @Klaudencja




32 komentarze:

  1. Mam tak samo, codziennie odliczam dni do końca szkoły czy weekendu :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem trudno wszystko pogodzić ze sobą i niestety brakuje nam czasu. Piękne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! w prawdzie mówiąc, najpierw jak spojrzałam od razu skojarzenie "łuk-prawo jazdy" a tu po prostu pachołki :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko dlatego, że weekend jest za krótki... dlatego od środy zaczynam się już cieszyć że coraz bliżej do piątku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz;*
    świetne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja! uwielbliam czern w total lookach<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja :)
    Też czekam tylko na weekend, aby w końcu odpocząć :D
    Ładne zdjęcia :)

    Zapraszam :)

    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sliczne zdjecia!
    Ja tez chce juz wakacje, a dopiero 2 miesiace szkoly minely...
    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Miłego weekendu!

    Promuję blogi!
    Ps. spośród osób, które skomentują mój post post wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/10/vanilla-shake.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje tylu subskrypcji oby tak dalej :) Bardzo spodobał mi się twój blog więc pomogę dobić do 800 :)
    Ja również tęsknie za wakacjami. Mam podobnie jak ty i nie umiem utrzymać znajomości przez kable.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, ja też mam problem z utrzymaniem znajomości przez internet. To już nie jest po prost to samo. :/
    Piękne włosy!

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm a ja ostatnio pozbyłam się tych myśli o wyczekiwanym weekendzie, albo innych wolnych dniach :D Śliczne zdjęcia!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Gratuluje tylu czytelników ;)

    http://askaablog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesteś <3 Ja również odliczam dni do weekendu :)


    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi miło :)
    Gabrielle♥♦♣

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne zdjecia!
    Ja po raz kolejny zaczynam przygodę z blogowaniem! zapraszam do mnie! http://raissee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia. :) Trzymam kciuki za egzaminy zawodowe! Ja też czekam na każdy dzień wolny, który uda mi się sobie zorganizować. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy farbowałam się na własną rękę to miałam też łaty na głowie, wybacz, nie chce Ciebie hejtować tylko trochę to nie za fajnie wygląda (wiem z doświadczenia)

    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję sie na własną rękę i o jakie łaty Ci chodzi? :)
      Jesli cos jest nie tak, to tylko przez zdjecia. Na zywo gwarantuje, ze sa zrobione idealnie :)

      Usuń
  18. W takim razie życzę tych 800 obserwatorów! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulację tylu obserwatorów, życzę ci żebyś miała nawet 2000 :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Życzę kolejnych sukcesów :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog i post :)
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice pictures!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  23. Juz minęło 2 miesiące szkoły, zanim się obejrzymy to będą już wakacje! Ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. dasz radę, znam ten ból tęsknota za wakacjami i przyjaciółmi jest po prostu straszna,ale bywa też motywująca :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jak na razie nie narzekam na szkołę mimo, że nauki jest dużo. Zwłaszcza ostatnio. Same sprawdziany, ale nawet czas dla przyjaciółek mam. Więc jest ok :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post. Jestem tutaj pierwszy raz ale jeszcze wpadne;)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.