- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

2 października 2016

Lato dobiegło końca, nareszcie zaczęła jesień – moim zdaniem najpiękniejsza pora roku, o ile jest słoneczna. Uwielbiam jesienne spacery po polnych ścieżkach wśród kolorowych drzew i przyżółkłych traw. Nie ma nic piękniejszego niż jesień w górach, kiedy to cały krajobraz wygląda jak namalowany farbami . Kocham taki widok! Ma w sobie coś co mnie uspokaja, skłania do przemyśleń. Mogę podziwiać go godzinami. 
Jesień jest dla mnie idealną pora na wyciągnięcie z szafy wszystkich moich ulubionych swetrów, które leżały w niej całe lato. Kocham jesienne ubrania, wszystkie sweterki, bluzy, cienkie szaliki, botki. To zdecydowanie moi ulubieńcy. Na dzisiejszych zdjęciach zobaczyć możecie przepiękne glany, które dostałam od sklepu ebutik.pl. Są rewelacyjne! Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Mają przepiękny bordowy kolor. Wykonane są z dobrego skóropodobnego materiału. Chodzi się w nich bardzo wygodnie - Polecam! KLIK

OKULARY - klik
* * *
Dodatkowo przypominam Wam o kuponie na -60% w kategorii nowości do sklepu ebutik.pl. Kod to: KLAUDENCJA


Na moim instagramie trwa obecnie rozdanie, w którym bardzo łatwo wygrać możecie sweterek (klik) ze sklepu ebutik.pl. Wystarczy zaobserwować instagram sklepu oraz napisać w komentarzu, że bierzesz udział. Link do konkursu: KLIK

41 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki kolor jak Twój sweterek cudny ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także uwielbiam jesień, może to za sprawą urodzin, które obchodzę podczas jej trwania :)
    Śliczna stylizacja! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. Też lubię jesień ;) Można fajnie spędzić czas z herbatką i książką!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak- jesienne ubrania to zdecydowanie nr1, sa takie przyjemne i cieple. Świetny sweterek- pięknie wyglądasz!:)

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne zdjecia,sweterek megaa!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się buty! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jesień to bardzo wyjątkowa pora roku ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. jesień to bardzo wyjątkowa pora roku ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeraża mnie to, że będzie chłodno. O Boziu a co dopiero będzie w zime? :o
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne buty! fajne zdjęcia, takie z klimatem ;)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również bardzo lubię jesień ;)
    Śliczne zdjęcia i sweterek!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:
    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam jesień. Zwłaszcza jesienne spacery. I wieczory spędzane z książką lub dobrym filmem z kubkiem herbaty lub gorącej czekolady.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty są świetne :)! ♥

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny! <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty! Mialam kiedyś podobne - Martensy ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz slicznie w tym kolorze!
    a te martensy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, buty!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor sweterka:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty- sztos :)) tak wgl masz przesliczne wlosy :)
    A tak btw to sliczny wyglad bloga :))
    Jesli bylabys chetna na wspolna obserwacje, to daj znac u mnie. pozdrawiam:)
    www.igapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię jesieni, wolę te cieplejsze pory roku. Swetry uwielbiam, ale bardzo elektryzują włosy... No, ale cóż, trzeba się czasami poświęcić, prawda? A Twój jest przecudowny, świetnie w nim wyglądasz!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja fanką jesieni nie jestem... nie lubię tego wstawania rano po ciemku...
    fajne zdjęcia, mam podobne buty, tylko czarne
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja, a buty genialne! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień lubię jak nie pada, wtedy te wszystkie kolorki widać i mogę je podziwiać. Śliczny sweterek! Uwielbiam taki kolorek *.* Piękne masz widoki - zazdroszczę

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz - ten sweter jest super!
    PS. Zaobserwowałam Twojego bloga <3


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny sweter, ale buty (mimo że mówisz że wygodne) wyglądają na niewygodne :$

    ps. obserwuje, świetny blog ;)
    http://queensali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne buty ale bardziej urzekł mnie sweterek :)
    Obserwuje :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesien jest cudowna.świetny post,a najbardziej spodobały mi się te glany.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz! Ja byłam ostatnio w górach na weekendzie i akurat miałam świetny widok.
    Jadłam na dworze śniadanie patrząc na góry i kolorowe liście. Piękne wspomnienie :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie przepadam za jesienią, ale cudowne zdjęcia!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też kocham wszelkie swetry i kardigany, ale jak widzę taką ulewę na dworze to mam ochotę w nich chodzić tylko po domu :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna jesienna stylizacja! Idealna na cieplejsze dni ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne buty!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny sweterek :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow wyglądasz świetnie :) Sweterek jest przepiękny ;) Buty megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękne włosy <3 Cudne zdjęcia :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna kolorystyka :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i bransoletka)? Byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/classic-black-white.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.