- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

15 października 2016

Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy z bardzo ciekawą firmą Irresistible. Pozwolili mi oni wybrać jeden z ich produktów do przetestowania. Po dłuższym namyśle zdecydowałam się na prostownicę, gdyż moja poprzednia do najlepszych nie należała. Paczka szła do mnie około 2 tygodni, czyli dość szybko w porównaniu z innymi zagranicznymi firmami. Całość była starannie zapakowana w śliczne czarne pudełeczko, które zobaczyć możecie na zdjęciach. Przyznam Wam, że testuję tę prostownicę już od dłuższego czasu niemalże codziennie i wręcz zakochałam się w niej! Ma przepiękny czerwony kolor, co sprawia, że wygląda ona bardzo kobieco. Posiada bardzo długi kabel (2,5 m), który obraca się o 360 stopni, co daje nam możliwość swobodnego poruszania prostownicą. Na samej górze umieszczono wgłębienie na palce, które ma za zadanie ułatwić nam trzymanie prostownicy. Urządzenie posiada wyświetlacz pokazujący nam aktualną temperaturę oraz trzy LED-owe światełka, które informują nas o poziomie nagrzania prostownicy. Od jej wewnętrznej strony umieszczone zostały przyciski włączania oraz zmiany temperatury. Płytki prostownicy są ceramiczne, pokryte powłoką z kruszonych diamentów i turmalinów, co zapobiega zarysowaniom, oraz ułatwia prostowanie włosów. Dodatkowo chroni ona włosy przed działaniem szkodliwej temperatury, utrzymuje ich kolor i wilgoć. Posiada wszystko, co powinna mieć prostownica! Nie umiem dopatrzyć się w niej żadnej wady. Jest w 100% godna polecenia. Zachwyca wyglądem oraz efektywnym działaniem. Jeśli szukacie idealnej prostownicy, bez zastanowienia sięgnijcie po Irresistible.
Uwaga! Prostownica posiada amerykańskie wejście do kontaktu. Konieczny jest zakup polskiego adaptera (niecałe 10 zł na allegro).

28 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo dobrze prostuje włosy ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy.
    Prostownica widocznie dobrze prostuje a opakowanie wygląda jak pudełko od drogiej biżuterii haha ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o, jestem ciekawa jej działania. Sama mam swoją prostownicę, która (daj Boże) jeszcze mi trochę posłuży, ale chętnie bym taki bajer wypróbowała :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. o, jestem ciekawa jej działania. Sama mam swoją prostownicę, która (daj Boże) jeszcze mi trochę posłuży, ale chętnie bym taki bajer wypróbowała :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. o, jestem ciekawa jej działania. Sama mam swoją prostownicę, która (daj Boże) jeszcze mi trochę posłuży, ale chętnie bym taki bajer wypróbowała :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wszystko opisałaś z najmniejszymi szczegółami.
    Prostownica fajna,ale mi by się nie przydała bo włosy mam proste jak druty.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze prostuje :o Ja mam gorsze loki, więc może by mi pomogła :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super wyprostowane włosy jak tafla;) choć ja bym loczków nie prostowała bo są piękne;) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezentuje się super, jednak ja jestem od lat wierna firmie Remington i tylko od nich kupuję prostownice i lokówki :) Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna współpraca! Mi też przydałaby się taka prostownica, bo moje włosy czasem to porażka :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie prostuje :) jednak ja używam z remingtona i nic jej nie pobije.
    Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widać róznicę ;) chociaż w falowanych włosach bardzo Ci ładnie ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna recenzja, widac ze prostownica dobrze prostuje ^^ ps. Masz bardzoo ładne wlosy *-*

    behappybyib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na co dzień używam prostownicy tylko do grzywki :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Prostownica wygląda ciekawie, widać, że bardzo dobrze prostuje włosy, jednak ja osobiście nie używam tego typu rzeczy, gdyż mam włosy cienkie, bardzo podatne na zniszczenia i nie chcę ich uszkadzać jeszcze bardziej ;(

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo fajny, przydatny post, ja akurat włosów nie prostuję, ale innym może się przydać :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostownica zapowiada się naprawdę ciekawie - od razu widać, że dobrze prostuje.
    Masz piękne włosy! :)

    https://nataliakrawczyk.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ona jest super! Super post! Obserwuję!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post!:*
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdą obserwacje ;)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna, ale ja na szczęście nie muszę używać prostownicy, bo mam z natury proste włosy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow... spora różnica. Ja staram się nie prostować włosów :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładne włosy! Kręcone też mi się bardzo podobają :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hi there follow for follow ?
    http://imiblog25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamówiłam szczotkę która prostuje, zobaczymy co to będzie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.