- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

16 listopada 2016

Hej!
Znów zniknęłam na jakiś czas, ale standardowo wracam! W ramach rekompensaty za moją nieobecność mam dla Was skromne rozdanie. Jakiś czas temu ponownie odezwała się do mnie firma Sammydress z prośbą o współpracę. Tym razem pomyślałam też o Was, moich czytelnikach i do zamówienia dorzuciłam dwa przepiękne zegarki, które będziecie mieli okazję wygrać w bardzo łatwy sposób.

Aby dostać zegarek, musisz spełnić poniższe warunki:
1) Zaobserwuj mój blog
2) Zaobserwuj mój profil na Instagramie @Klaudencjablog (klik)
3) Dodaj mnie na Snapchacie: @sapphireblog
4) W komentarzu napisz wszystkie nazwy, pod którymi mnie obserwujesz, oraz swojego emaila, abym mogła skontaktować się z Tobą w razie wygranej + kolor zegarka, który chcesz dostać (złoty lub czarny).

UWAGA! 

  • Przyjmowanie zgłoszeń trwa od chwili opublikowania posta na blogu, do 26 listopada 2016 r. do godziny 00:00. 
  • Jedna osoba może dodać tylko jeden komentarz. 
  • Zwycięzców  będzie dwóch. Każdy z nich otrzyma zegarek, który wybrał przy zgłoszeniu.
  • Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losową poprzez generator liczb.
  • Wszystkie warunki rozdania będą sprawdzane.
  • Koszt wysyłki nagrody pokrywam ja.
  • Jeżeli zwycięzcy nie odpiszą na mojego maila do 3 dni - losuję nowego zwycięzcę!

Powodzenia!

51 komentarzy:

  1. Nie moge wziąć udziału eh :( nie mam snapa ani insta, szkoda;)
    Ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. blog: wwpp1122@vp.pl
    insta: tanzejm
    snap: pajaczek9
    złoty <3 <3 pozdrawiam cieplutko <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. blog: wwpp1122@vp.pl
    insta: tanzejm
    snap: pajaczek9
    czarny :* też ładny <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Zaobserwuj mój blog: Sheira
    2) Zaobserwuj mój profil na Instagramie: anna.sheira
    3) Dodaj mnie na Snapchacie: sheira94
    4) E-mail: wrednazwyboru@gmail.com
    5) Wybieram zegarek: złoty

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia biorącym udział :) dodaję Cię na Instagramie :) ze snapa nie korzystam :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Męskich nie mamy w dostępności;)?
    Szkoda. Pozdrawiam hehe

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) Zegarki są naprawdę bardzo ładne :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Roksana Kisiel
    2.Instagram : roksi_5151
    3.Snapchat: roksana081
    4.Moj Email: roksi1234567@gmail.com
    5.Czarny Zegarek

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Natalia Wasiel
    2. Instagram: aesto.beauty
    3. Snapchat: espitalia
    4. Email: nataliaaxxx789@gmail.com
    5. Wybieram złoty zegarek

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarki niezbyt w moim stylu, ale naprawdę zaimponowałaś mi tym, że pomyślałaś również o nas ;) Życzę wszystkim powodzenia!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wszystkim powodzenia! :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny konkurs, powodzenia wszystkim :)

    Również zapraszam na konkurs-świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. snapa nie mam :P

    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka hejka
    Obserwuje wszedzie jako baranegg :D albo Emilia Be XD
    bojohny@onet.pl
    I wybieram czarny
    BUZIAKI ^-^:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia + ślicze zegarki! Wziełabym udział gdybym tylko lubiała nosić biżuterię na rękach. Noszę bardzo rzadko i dam szansę innym :) iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! ❤
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook




    OdpowiedzUsuń
  17. Blog : margolcia2105
    Insta : margolenii
    Snap : margolet
    Email : mariola19970521@gmail.com
    Wybieram złoty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są te zegarki :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. 1) Gabriela Zapalska
    2) ig - lemo.niada
    3) snap - minisamohood
    4) e-mail - gabriela.zapalska@gmail.com
    5) zegarek - czarny

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zegarki :) Niestety mi ciezko jest dobrac zegarek bo mam bardzo chuda reke.
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie noszę zegarków ale reszcie życzę powodzenia :)

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze świetnie! Uwielbiam to, że prowadzisz bloga z taką pasją, a Twoje posty są tak dopracowane!
    Buziaki!
    nikolaprzybysz.pl-klikkk

    OdpowiedzUsuń
  24. Awesome giveaway! Good luck everyone! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne! :) obserwujemy? daj znac w komentarzu! :))

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten czarny jest fantastyczny, ale aktualnie czekam na podobny z aliexpres. :)
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  27. To miło, że myślisz o swoich czytelnikach! Piękne zegarki :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Snapa i Instagrama nie prowadzę, nie mam na to czasu, więc udziału również nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzonka wszystkim biorącym udział :)
    a oprócz tego polecam wam stronę sammydress. mają bardzo podobny asortyment do zaful(bo to jedna firma) jednak o wiele taniej. nie wiem z czego to wynika. warto luknąć :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zegarki :) Powodzenia wszystkim w konkursie!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zegarki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia wszystkim :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super te zegarki, powodzenia wszystkim!


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarny zdecydowanie wygrywa ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję współpracy :)
    nie mogę wziąć udziału bo nie mam snapa :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. hello dear, congratulations for your blog, is really cute !!! would you like to follow each other? follow me and I will follow you with pleasure. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam ostatnio problemy z regularnym blogowaniem. Głównie ze względu na szkołę :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No to życzę wszystkim powodzenia! Fajnie, że organizujesz takie rzeczy. :)
    Czasami każdemu przyda się przerwa! Nic na siłę. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pomysł na konkurs. Bardzo ładne zegarki :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie biorę udziału, ale pomagam - 3,67$, 5,79$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia!

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. This watch is just lovely!
    Have a good Sunday!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  44. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.