- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

5 listopada 2016

Hej Wam!
Witam Was w to piękne, słoneczne popołudnie. Nareszcie po tylu dniach ponurej pogody, można poczuć na twarzy lekkie promienie słońca, lecz nie będę pisać Wam tutaj o pogodzie...
 Przez kilka ostatnich dni, każdego wieczoru towarzyszyły mi przy filmach i ciepłej herbacie rewelacyjne świeczki zapachowe od BISPOL. Jest to firma zajmująca się sprzedażą różnego rodzaju świec, podgrzewaczy i zniczy. Ich asortyment jest ogromny, więc każdy znajdzie coś idealnego dla siebie. Otrzymałam od nich paczkę z kilkoma opakowaniami świeczek do przetestowania oraz jedną dużą świecę o zapachu owoców leśnych. Zapachy pozostałych to: pomarańcza-wanilia, orchidea, jabłko-cynamon, tuberoza. Moim ulubieńcem została zdecydowanie największa świeca, która pachnie naprawdę nieziemsko, a dodatkowo stwarza przyjemny, ciepły klimat w pokoju. Świeczki zapachowe to naprawdę coś, co uwielbiam! Jeżeli Wy również jesteście ich miłośnikami, koniecznie zajrzyjcie tutaj: KLIK! 
Zapraszam do śledzenia mnie na:
Instagramie: @Klaudencjablog
Fanpage'u: @Klaudencja
Snapchacie: @Sapphireblog

48 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie swieczuszki ;)
    Bardzo mnie relaksują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie świeczki wprowadzają wspaniały, jesienny klimat :)

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2016/11/co-zrobic-gdy-zaskoczy-ponura-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham świeczki! Szczególnie te, który naprawdę czuć. Najczęściej kupuję świeczki świąteczne, aby czuć ten klimat :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good idea, I like it.

    You have a nice blog. Would you like to follow each other on GFC and Google+?
    Follow me & I’ll follow you back. x
    I’m wait your answer on my blog!
    Have a nice day.
    Julia x
    Fashion Inspiration Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... Podczas jesieni i zimy, wyciągam małę świeczki, ale bardzo rzadko ich używam :D
    Pozdrawiam!
    Fan of books :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapalać świeczki w jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku rowniez u mnie pojawilo sje kilka zapachowych swieczek. Uwielbiam ten moment gdy moge polozyc sie po calym dniu, wziac ksiazke, pic herbatke i czuc w powietrzu cudowny zapach 😄

    www.nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świece zapachowe. Tę ostatnią chętnie bym powąchała :D
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam świeczki, ale niestety nie mam ich zbyt dużo.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. :-)

    http://bit.ly/ZarabiajNaYouTube

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczki potrafią poprawić nastrój. Mogą też wytwarzać energię, która nam może pomóc w różnych dziedzinach życia :)

    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tymi liśćmi! Ślicznie to wygląda :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudowny klimat mają te zdjęcia! Uwielbiam świeczki.
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/ragnbone-man-humanpoppy-lovers-yoins.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie świeczki są świetnym dodatkiem do wielu wieczorów czy też romatycznych kolacji;P

    Zapraszam do mnie:by Arek

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także uwielbiam świeczki <3
    mega post!
    Pozdrawiam cieplutko!

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach świeczek to coś, co kocham ♥ Ja jednak pozostaję wierna Yankee Candle :)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię takich małych świeczek. Zawsze je gdzieś gubię. Ale ta duża o zapachu owoców leśnych, mmm...

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatowe zapachy zdecydowanie nie są dla mnie. Ale ta świeczka o zapachu owoców leśnych może być fajna.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam świeczki i wszelkiego rodzaju "pachnidełka" :) jednak zdecydowanie wolę słodkie i owocowe zapachy :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Odwaliłaś kawał dobrej roboty przy zdjęciach ;)
    Świeczek z tej firmy chyba nie miałam, albo po prostu nie kojarzę ;)
    http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra pomysl na te swieczniki z listkami :)
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świeczki , zapachowe to jeszcze bardziej :)
    Mogłabym codziennie zapalać różne zapachy świeczek :) :)
    Pozdrawiam , świetny wpis :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodobał mi się pomysł na świeczniki ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapachowe świeczki! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię świeczki zapachowe:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham takie świeczki! Ich zapachy są nieziemskie! <3
    Pozdrawiam!
    Mój Blog Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez uwielbiam swieczki zapachowe, a w szczegolnosci o zapachu truskawkowym! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam świeczki! Ja teraz w pokoju mam o zapachu lodów waniliowych :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham świeczki! Mogłabym mieć ich całą szafę, ale na razie niestety nie mam na to ani miejsca, ani funduszy haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy ty nie jesteś przypadkiem na Słoneczkach lub #bak? Przepraszam jeśli coś pomieszałam haha :D
    Nie mogę żyć bez świeczek, są moim totalnym must have na jesień i zimę!

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja świeczki palę zawsze przy nauce :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam świeczki, zwłaszcza jesienią <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świeczki to mój zdecydowany jesienny must have!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wyobrażam sobie ani jesieni ani zimy bez świeczek zapachowych :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia, ja jestem maniaczką świeczek :D obserwuję:)
    nataliagozdur.blogspot.com ZAPRASZAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę odwiedzić tą stronę jestem bardzo ciekawa tych świeczek!
    To coś u mnie niezbędnego! :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki zapachowe. Mam ich naprawdę dużo i ciągle przybywa :) Chętnie odwiedzę tą stronę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam tego typu swieczki, nadaja one niezwykly klimat pomieszczaniu, a no i nie zapominajmy o tym oszalamiajacym zapachu!

    co powiesz na wspólną obs? daj znac a zacze ;3
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam świeczki zapachowe, zwłaszcza jesienią, nie wyobrażam sobie przetrwania tej pory roku bez nich!
    mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham świeczki zapachowe,świetny post!
    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam słabość do świec, a tym bardziej zapachowych. Gdybym mogła ustawiłabym je wszędzie ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/sportowo-i-z-klasa-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.