- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

2 lutego 2017

Rok 2017 nie zaczął się dla mnie najlepiej. Niemalże od samego początku stycznia twardo trzyma się mnie choroba, która nie daje za wygraną. Wizyty u lekarza, leki, antybiotyk... Wszystko daje marne skutki. Nie narzekałabym, gdyby nie fakt, iż mam obecnie ferie i zmuszona jestem spędzić ich większą część w domu pod kołdrą. Co roku wykorzystywałam swoje ferie w 100%. Każdego ich dnia gdzieś jechałam, szłam, coś robiłam. A teraz? Jak na złość pozostaje mi tylko oglądanie seriali i wlewanie w siebie hektolitrów herbaty. Gdybym miała ocenić styczeń w skali do 10, nie wiem, czy nawet 1 bym dała... Mam głęboką nadzieję, że luty zaskoczy mnie czymś pozytywnym, abym już na wstępie nie musiała uznawać roku 2017 za najgorszy w moim życiu, ale nie mówmy już o tym. 

Na dzisiejszych zdjęciach chciałam pokazać Wam prześliczne futerko z Zaful.com. Jest bardzo ciepłe i prześlicznie wygląda z przeróżnymi sweterkami! Dostaniecie je tutaj: klik
Drugą rzeczą jest cudowna torebka od Sammydress.com. Na żywo wygląda sto razy lepiej niż na zdjęciach. Po prostu się w niej zakochałam! Jest cała czarna, w środku posiada kilka mniejszych kieszonek, a dodatkowo ma odpinany długi pasek. Jak najbardziej polecam! Link do torebki: klik




37 komentarzy:

  1. Tez mam to futerko I jest genialne! :)
    Życzę zdrówka!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam to futerko I jest genialne! :)
    Życzę zdrówka!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także mam ferie, a nie mogę ich wykorzystać, ponieważ miałam zakładany aparat, a z bólem zębów kompletnie nie mogę funkcjonować. Świetna stylizacja i zdjęcia! życzę ci powrotu do zdrowia.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne takie zimowe zdjęcia :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka oby Ci się słońcu polepszylo :) A futerko sliczne :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, zdrówka :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta kamizelka <3
    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ta stylizacja :) świetnie wygląda połączenie szarego futerka z błękitnym sweterkiem :)
    życzę Ci dużo zdrówka i oby luty był dla Ciebie dobry :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj współczuje ci przeziębienia to najgorsze co może być , że kiedy masz wolne to nic innego nie możesz robić oprócz leżenia w łóżku <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej kochana :)
    Cudne zdjęcia :)
    Oszczędzaj się bo czekam na kolejne posty :*
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka życzę! ;*
    I śliczne futerko :)
    Dużo można porobić rzeczy w domu, wystarczy poszukać inspiracji i działać ;)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci powrotu do zdrowia! Sama chorowałam przez kilka dni...
    Ładne zdjęcia! ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chorowałam, ale i tak zaliczam styczeń do udanych.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Futerko jest śliczne, mam podobne i je uwielbiam :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne futerko i torebka :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrówka Kochana! :*
    śliczny sweterek :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubierz się, bo inaczej nie wyzdrowiejesz do końca...

    http://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No niestety nie zawsze jest tak jakbyśmy tego chcieli. Chorowanie nigdy nie jest fajne,zwłaszcza dla kogoś kto nie przepada za leżeniem w łóżku. Pozostaje znaleźć pomysł na dobre wykorzystanie tego czasu w takim przypadku. Książka,film - to też może być fajne ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie również początek roku zaczął się nie za dobrze aczkolwiek teraz nie narzekam ! :)
    Co do stylizacji jest ładna i prosta natomiast boskie futerko nadaje outfitowi " to coś ! " Jednym słowem BOSKO ! :)

    Pozdrawiam :*
    http://stylistfashioon.pl/?p=246

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twojej torebce, jest świetna!
    Pięknie wyglądasz - mam te samo futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowka zycze! Podbno panuje jakies choróbsko ktore mega dlugo trwa ;( moj chlopak takze chory juz miesiac prawie. Piekne futerko wyglada na mega milusie, sweterek ma przepiekny kolor i torebka chyba najlepsza. Klasyczna czarna ale nie za wielka i nie za mala :) buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wracaj do zdrowia! :) Nienawidzę być chorą, a tym bardziej kiedy jest wolne i można zrobić tyle pożytecznego.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Futerko przecudowne *-* Wracaj szybko do zdrowia! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM! ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Współczuję Ci przeziębienia i życzę Ci zdrówka <3 Przepięknie wyglądasz, futerko jest cudne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne futerko! Na pewno bardzo ciepłe ;)
    Życzę dużo zdrówka :*


    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powrotu do zdrowia.
    Ja wolałabym chorować w ferie niż w normalne dni, bo potem bym musiała dużo nadraboać i wg :)
    Ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Współczuję. Nie chciałabym przeleżeć całych ferii w łóżku, chociaż.. nie wiele brakowało.
    Śliczne jest te futerko!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  28. zdrowia życzymy :)
    prześliczne zdjęcia :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Futerko cudowne :-)A chorobą się nie martw-przejdzie ci napewno;)
    Zdrówka życzę
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. styczeń to dopiero pierwszy miesiąc, reszta będzie lepsza! a futerko, jak i cała stylizacja piękna :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. i love fashion and your clothing style is very modern and elegant, thank you for sharing I am very happy model kebaya

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.