- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

8 lutego 2017

Hej,
Od jakiegoś czasu mam ochotę zmienić coś w swoim życiu. Jak pewnie zauważyliście, design bloga uległ totalnej zmianie. Zniknął pasek boczny, gadżet obserwatorów wskoczył tuż pod nagłówek, strony zostały ukryte pod znakiem "+" umieszczonym na górze, a wszystkie banery umieszczane będą na samym dole bloga. Przyznam, że zabawa z nowym szablonem nie była zbyt łatwa, gdyż musiałam bawić się przeróżnymi kodami, na który nie znam się totalnie. Jak jednak widzicie, coś udało mi się zdziałać i uważam, że nowy design jest znacznie lepszy od poprzedniego.
Poza zmianą wyglądu bloga mam zamiar zmienić coś w swoim wyglądzie, a mówiąc jaśniej włosy. Znudziło mi się ombre, przestało mi się podobać, więc w najbliższym czasie mam zamiar umówić się do fryzjera i zrobić na głowie niewielką rewolucję :)

Przy okazji chcę poinformować Was, że udało mi się dostać do składu Beauty Bloggers. Pewnie chcecie wiedzieć co to takiego, a więc... Jest to grupa w której jest nas siedem. Każda z dziewcząt ma "swój dzień" na prowadzenie snapa, instagrama oraz aska. Mi przypadła środa. Koniecznie zaobserwujcie nas na:
-Snapchacie: @beauty_bloggers
-Instagramie: @snap_beauty_bloggers
-Asku: @beauty_bloggers

Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? 

53 komentarze:

  1. Bardzo fajny wygląda bloga :)
    Super bluzka ❤❤
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/02/gdzie-ta-wygrana-sowka-przyniosy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham różowe bluzy! Są meeega!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też próbowałam ostatnio pobawić się z wyglądem bloga ale nie wyszło mi to zbytnio . Miałam dość tych głupich kodów itp . hahah
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. duże zmiany, ale bardzo ładnie tu :)
    świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w różu! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz bardzo ładny kolor bluzy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrego dnia w środę w takim razie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd jest świetny!
    Kocham taką estetykę - piekna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się wygląd bloga :) Taki elegancki :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląd bloga :D Prześlicznie wyglądasz <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląd bloga-super:-)
    Ten różowy sweterek wygląda słodziutko ;-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże zmiany ;) i oby ta na głowie też wyglądała ładnie jak twój blog ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi sie podoba bardziej :) u mnie tez szykuje sie duuuzy remont blogowy. Mam wiele pomyslow i trzeba będzie sie z nimi podzielic :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Te Twoje oczy *.* Śliczny wygląd bloga, widać że włożyłaś w to dużo czasu

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądasz, zdjęcia wyszły rewelacyjnie :) oby cię jakieś choróbsko nie wzięło po takiej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tu nowa więc nie wiem jak miałaś wcześniej, ale obecny wygląd bloga bardzo mi się podoba ;) Śliczny kolor bluzy ;D Obserwuję ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku cudne jest to drugie zdjęcie jest piękne przez te oszronione sznureczki :D
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia w takim zimowym klimacie :D
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuję ci ten kolor, swoja drogą chcę te bluzę!!

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dostania się do Beauty Bloggers ;p!
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd bloga jest świetny! :) Gratuluję dostania się do składu beauty bloggers :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląd bloga jest bardzo ładny! Zmiany są potrzebne :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Blog jest super! Zdjęcia też i oczywiście gratulacje dostania się do grupy❤
    Zapraszam do odwiedzenia i zaobserwowania. Bedzie nam bardzo miło
    http://welcome-mk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog wygląda bardzo fajnie.
    Śliczna bluza. Uwielbiam ten kolor ❤

    http://youthinkpositive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny desing!♡
    Przepiękne zdjęcia!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowy design jest super. I na pewno do twarzy Ci będzie w nowej fryzurce.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie tez sie szykuja jakies zmiany. Mysle ze ich potrzebuje bo troche popadlam w monotonie. Zmiany na blogu to standardowo. Ale mysle ze przydalyby sie jeszcze w moim zyciu. Caly czas mysle o nowym kolorze wlosow, ale jednak nie mam chyba odwagi xdd.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z chęcią zobaczę efekty Twojej przemiany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny wygląd bloga jest teraz, taki minimalistyczny :')
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ferie.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Super bluza! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Looks great! Cool sweatshirt! Love it!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rany boskie, po tych zdjęciach widać, że potężna zima. Nie marzłaś w samej bluzie? Wiem, że to pewnie tylko kilka minut przy sesji, ale mimo wszystko, mróz! Mam nadzieję, że nie zachorujesz. Podtekst 'fashion, lifestyle, photography' ledwo widać, więc kolor mogłabyś zmienić na trochę jaśniejszy. Poza tym design bardzo mi się podoba. :))

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł z tym połączeniem 7 dziewczyn :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Zmiany są zawsze dobre i gratuluje że jesteś w składzie beauty bloggers


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    >>https://anjaa-blog.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia :) ten śnieg wygląda świetnie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  37. mnie już moje włosy też znudziły hihi - tak to z nami jest kobietami :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia w prowadzeniu social mediów w grupie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fenomenalne zdjęcia wizualnie!!!

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <----- klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna bluza i ten biały plener <3
    Obserwuję i milo mi będzie jak wrócisz kochana :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna bluza, bardzo ładnie Ci w tym kolorze. :))

    OdpowiedzUsuń
  42. pasuje Ci ten kolor! świetny wygląda bloga, zmiany są potrzebne :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kolor bluzy! :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka piękna zima u Ciebie na zdjeciach! A Bluze masz urocza :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się bluza :D Dobrze Ci w tym kolorze :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.