- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

12 marca 2017

Hej Wam, 
Trzy dni temu dodałam tutaj posta z takimi samymi zdjęciami, jakie zobaczyć możecie niżej. Został on jednak usunięty. Pewnie jesteście ciekawi, o czym był. Mówiąc prosto, całą notkę poświęciłam reklamie pewnej grupy blogerek, do której należałam. No właśnie, należałam. Kogoś za mocno zabolała moja wypowiedź na temat tego, że nie dostaję hejtów i przez tę moją szczerość zostałam "zarzucona" różnymi tekstami m.in. dotyczącymi mojej pewności siebie. Szczerze? Nie wiedziałam, że ilość hejtów jest wprost proporcjonalna do pewności siebie. Jakby na to patrzeć zostałam zhejtowana za brak hejtów :)
Do naszego wspólnego snapa przykładałam się, jak tylko mogłam. W mój dzień, czyli środę, zawsze miałam uśmiech na mordce, jak widziałam, że dodaje nas po 10-15 osób oraz że nasz snap się tak szybko rozwija. Już do niego nie należę, skład zmienił się chyba po raz setny i pewnie nie ostatni. 
Ja mam zamiar na razie zająć się samą sobą, swoim blogiem, własnym snapem. Za jakiś czas będę poszukiwać innej grupy blogerek, gdyż uwielbiam gadać i nagrywać na snapie. Jeżeli macie jakieś informacje o grupie, która poszukuje kogoś do składu, to piszcie mi w komentarzach. 
Jeżeli macie do mnie jakieś uwagi, opinie lub chcecie mi coś przekazać, zapraszam tutaj: ask.fm/sapphireblog
To tyle na dzisiaj, jeżeli spodobał Ci się post, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji, buziaki! ;*










27 komentarzy:

  1. ludzie naprawdę nie mają żadnych hamulców. Mściwość to niektórych drugie imię. Rozwijaj się kochana i nie patrz na innych. Ważne zebyś to Ty czuła się z samą soba najlepiej. Ty chcesz się rozwijać. Ciekawe co robią oni

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziwna sytuacja, w sumie nie mogę zrozumieć dlaczego przez takie coś zostałaś wyrzucona. Moim zdaniem najlepiej robić coś samemu i dla siebie a nie wspólnie z innymi prowadzić np. snapa. :)
    Piękne zdjęcia
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę śmieszne że zhejtowano cię tak jakby za brak hejtów. Brak słów, nie przejmuj się tym że zostałaś wyrzucona. Ładne zdjęcia *.*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejtami nie warto sie przejmowac :) super wygladasz :)
    blaack-pearl.blogslot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis... Stylizacja także boska ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to się ostatnio wyprawia w tych Internetach :(
    Przykre to - pewnie zajmij się sobą i pracą nad swoim blogiem :) Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę śmieszny powód, przyznam szczerze. Nie warto się nawet tym przejmować. Na pewno szybko znajdziesz innego snapa. Kiedyś sama taki założyłam, ale też już wszystko upało :/
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwna sytuacja :) szkoda czasu na takich ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś cudowna! Obserwuję z przyjemnością :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym być hejtowana za brak hejtów na pewno wiele bardziej niż je mieć :P Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    pozytywnie-szczurnieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sesja:D Szczególnie podoba mi się to zdjęcie z samochodem:) Nie wiedziałam nawet, że grupy blogerek mają swoje snapki:) Ja już będziesz należała do kolejnej do chętnie CIę dodam:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super notatka, śliczna stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem takiego zachowania. Ludzi zżera zazdrość i tyle, a że ktoś jest sympatyczną osobą, ciekawie prowadzi bloga i nie dostaje przez to hejtów to chyba powód do radości. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem czegoś takiego, ludzie na prawdę nie mają co robić ! nie przejmuj się. Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Absurdalne moim zdaniem, to wszystko zmierza w złą stronę.
    Nie przejmuj się tym ;)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podsumowując Twoją wypowiedź - ludzie zawsze będą mieli jakiś problem. Nie jest warto się tym przejmować.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przejmuj się tym ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Tacy są niestety ludzie. Bardzo ładne zdjęcia,masz piękne oczy :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie gadają i będą gadać. Trzeba ich mieć po prostu gdzieś ;-)
    SHE IMAGINATION - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwna sytuacja, ale wiesz - nigdy w życiu wszystkim nie dogodzisz, także dobrze, że się tym nie przejęłaś.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też myślałam, i to całkiem niedawno o dołączeniu lub nawet założeniu takiej grupy, jednak stwierdziłam, że jest to bez sencu. Lepiej rozwijać siebie, niż tracić czas na inne głupoty, bo twój przypadek nie jest jedynym, większość ludzi z takich grup kończy podobnie... I całe serce, poświęcenie szlag trafia...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma co się przejmować, zazdrość to na pewno najgorsza rzecz, jednak czemu ktoś ma cierpieć na tym, że w środowisku nie zostaje hejtowanym? Mam wrażenie, że dużo blogerek zachowuje się niedojrzale.
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.