- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

16 marca 2017

Hejka hej! :)
Pisze dzisiaj do Was w mega pozytywnym humorze, gdyż miałam bardzo udany dzień (albo raczej mam?). Zacząwszy od czwórki ze sprawdzianu, poprzez skrócone lekcje i zakup nowych butów, aż po znalezienie pracy dorywczej i motywację do napisania tego posta. Niby nic, ale jednak zadziałało to na moje samopoczucie. Mocno pociesza mnie też fakt, że jutro piątek i na reszcie długo wyczekiwany weekend. Nie da się ukryć, że niemalże codzienne wstawanie w godzinach 5:00-5:30 jest dosyć męczące, ale nie gadajmy już o tym...
Dzisiejszy post poświęcić chcę dwóm firmom, IDEASHIRT.PL oraz SKLEP-BIUSTONOSZE.PL. Od pierwszej z tych firm dostałam koszulkę z nadrukiem DTG, którą mogłam sama zaprojektować. Wy po kliknięciu w TEN link, również możecie zaprojektować własną. Strona umożliwia nam wybór koloru koszulki oraz rozmiaru, wstawienie tekstu, obrazu, zdjęcia itd. Możemy wybrać gotowe szablony lub stworzyć własne. Wielką rolę odgrywa tu Twoja kreatywność!
Paczka dotarła do mnie bardzo szybko, co jest wielkim plusem. Produkt był bardzo dobrze zapakowany w niewielkie pudełeczko oraz dodatkową folię. Koszulka wykonana została w 100% z bawełny, co sprawia, że bardzo wygodnie się ją nosi. Jak najbardziej polecam tę stronę i zachęcam Was do odwiedzenia jej :)
Drugą firmą, jak już wspomniałam wcześniej, jest Sklep-biustonosze.pl. Ten sklep oferuje nam szeroki wybór asortyment, w którym znajdziemy produkty takie jak bielizna, stroje kąpielowe, przeróżne dodatki, odzież sportową, piżamy i wiele innych. Mój wybór padł na przesłodką piżamkę. Jest to komplet długich, luźnych spodni oraz bluzeczki z długim rękawem. Całość wygląda przeuroczo, a w dodatku przyjemnie się ją nosi, gdyż wykonana jest z cienkiego, przewiewnego materiału. Od tego samego sklepu dostałam także legginsy sportowe, które wręcz ubóstwiam! Są bardzo wygodne i nie prześwitują. Wykonane są z wysokiej jakości materiału, odprowadzającego ciepło i wilgoć na zewnątrz. Są wręcz idealne na siłownię, do biegania lub po prostu na zwykły szkolny wf. Bardzo polecam ten sklep i zachęcam Was do przejrzenia oferowanych przez niego produktów.
To tyle na dzisiaj, do następnego! :)
Zapraszam do śledzenia mnie na:
Instagramie: @Klaudencjablog
Fanpage'u: @Klaudencja
Snapchacie: @Sapphireblog

47 komentarzy:

  1. O jej jakie słodkie! Koszulka jest dla mnie rewelacyjna, ostatnio pokochałam
    białe lub czarne t-shirty z minimalistycznym kontrastowym nadrukiem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piżamka jest cudowna! Uwielbiam takie dziewczęce i słodkie wdzianka do spania :) Ślicznie Ci w niej.

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżama jest słodka. O tak, już nie mogę się doczekać piątku.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pajamas are so super cute. Love the colors, so girly. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna piżamka :) pasuje Ci! :D

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ótima postagem gostei muito, ganhou um fã abraços.

      Me segue, que eu sigo de volta!

      http://nintudo.blogspot.com.br/

      Usuń
  7. Mimo, ze na co dzień ubieram się w ciemne kolory, lubię w domu wskoczyć w słodko-różowe ubrania, takie jak ta piżamka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piżamka jest cuuuudna, no piękna i urocza :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje 4 ;) Piękna piżamka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie będziesz pracować? :)
    Piżamka jest taka urocza! Aż z przyjemnością zajrzę do tego sklepu, bo tak bardzo mi się spodobała!
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza ja piżama ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że miałaś tak udany dzień, tylko pozazdrościć.
    Słodka ta piżamka! :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa z projektowaniem koszulek. Kiedyś z tym eksperymentowałam.
    Urocza piżamka ;)

    http://fotograficznespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. SUper! Przesłodka piżamka! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne włosy *.*


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie słodka piżamka :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudowna piżama! Śliczny kolorek :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zamówię sobie kubek z tej strony, na której można zamówić koszulkę. Ta piżamka jest przesłodka i przeurocza, bardzo fajnie, że pokazałaś nam te rzeczy.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i śliczne masz włosy! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie :) http://lovipauli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie ;) Od dawna szukałam miejsca, gdzie możnaby projektować własne napisy na koszulkach ;) Dzięki za link! Gratuluję czwórki!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna piżamka!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No to faktycznie sporo u Ciebie miłych rzeczy się wydarzyło ;)
    Jeju, cudna ta piżamka! ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejciu jaka piękna piżamka <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie, piżamka prze urocza. Już właśnie wchodzę na ten sklep bo bardzo mnie zaciekawił ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci sie podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/domowy-trening-brzucha-by-ewell.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia,podoba mi się ta piżama <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉



    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie wyglądasz w tej piżamie :D Ja niezbyt często zamawiam ciuchy przez Internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ojejku jaka słodka piżamka :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta piżama jest extra - uwielbiam takie urocze "nocne wdzianka" :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przesłodko wyglądasz w tej piżamce ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    OdpowiedzUsuń
  32. Zarówno koszulka jak i bluzka - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale ta piżamka jest słodziutka <3 piękna! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piżamka jest bardzo urocza i na pewno jest wygodna :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piżama przesłodka, a bluzka piękna
    Super blog
    Zostanę tu na dłużej
    pozdrawiam <3
    http://julciakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rzeczy! A ta piżamka jest przeurocza :*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.