- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

21 marca 2017

Hej!
Wiosna to obecnie moja ulubiona pora roku. Ma w sobie to "coś", co aż nakręca człowieka do życia. Widząc te powoli zieleniejące się łąki oraz czując coraz cieplej grzejące słońce, nie da się siedzieć w domu. Nogi same ciągną na spacer, czyż nie jest tak? Spójrzmy prawdzie w oczy - spacery są najlepszym rozwiązaniem na stres i złość, a jednak bardzo często ich unikamy. Zamiast pójść 10 minut pieszo do sklepu, wolimy jechać samochodem lub autobusem. Stawiamy na najprostsze rozwiązania. Czy nie lepiej choć raz od czasu do czasu zrezygnować z wygody i ruszyć się gdzieś o własnych siłach, chociażby ze względu na zdrowie? Uważam, że obecna pogoda jest wręcz idealna, aby przejść się w jakieś ciche miejsce, odległe od miastowego hałasu, aby najzwyczajniej w świecie odpocząć i wyciszyć się. Każdy z nas tego potrzebuje. Nie sądzisz?

Dzisiejszy post krótki, ale na temat. Koniecznie zostaw komentarz, a jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj go. 
KURTKA - ZAFUL.COM
Zapraszam do śledzenia mnie na:
Instagramie: @Klaudencjablog
Fanpage'u: @Klaudencja
Snapchacie: @Sapphireblog

51 komentarzy:

  1. Już tak chcę, żeby było cieplutko! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już czekam kiedy urządzę sobie spacerki, niestety dziś akurat pada :D
    ale wczoraj spacerowałam. Piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bomberka, idealna na wiosnę <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kurteczka! Pozostaje czekać na ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka, bardzo twarzowo w niej wyglądasz. :)

    Pozdrawiam i Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak zdecydowanie przy cieplejszych dniach jest strasznie ciężko wysiedzieć w domu:)
    Uwielbiam spacerować ale przy -25 to było niemożliwe:(
    Całe szczęście takie temperatury za nami i mam nadzieje że w tym roku już nie wrócą;)
    p.s wyglądasz przepięknie :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtka <3 Zakochałam się po prostu w niej :)
    Pozdrawiam,
    simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kurtka :)
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie Ci w tym kolorze i kurtka też bardzo mi się podoba!
    KLIKNĘŁAM :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda, spacery to samo dobro! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz :), buty super współgrają z kurtką. Moją ulubioną porą roku też jest wiosna. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Spacer to również fajny sposób na zakończenie dnia, gdy kogoś odprowadzasz do domu po wizycie przejść się jeszcze kawałek i porozmawiać :)
    Fajna kurteczka :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię długie spacery. :) Super kurtka!


    Zapraszam na nowego posta michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Suepr kurteczka! 😍😍

    Zapraszam do mnie 😘 --> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam spacery, ale faktycznie częściej stawiam na wygodę i wsiadam w autobus.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuuu jakie morskie oczy <3

    http://psychowacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Wiosna to cudowny czas :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kurtka! Zaful ma świetne rzeczy :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz akurat znowu jest zimno, mokro i szaro...
    Pozdrawiam :) Mój Blog | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie w dzisiejszych czasach są zbyt leniwi żeby wyjść na spacer, wolą faktycznie wsiąść do auta i jechać.. Ja uwielbiam spacery, dlatego czekam na wiosnę z niecierpliwością żeby móc rozkoszować się pięknym, świeżym powietrzem :) Z racji, ze mieszkam blisko lasu. Choć dzisiejsza pogoda niezbyt przypomina wiosnę, to jednak czekam na te o wiele cieplejsze dni ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw idealny:* świetna kurtka:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia! super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wygladasz , super zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna kurtka *,* Kocham wiosnę <3

    Zapraszam do obserwowania i klikania w link podany w poście :3
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post .Też bardzo lubię wiosnę będę mega wdzięczna jak odwiedzisz mój blog
    Blogwithbestname.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wygladasz cudownie! kurtkeczka jest przepiekna, idealnie pasuje kolorystycznie do twoich włosów <3

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz super :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne włosy aaa! Sama zapuszczam moje, czekam na moment aż będą podobnej długości do twoich :D
    Zapraszam do mnie! https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o tej apce ale nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spacery wywołują w naszej głowie masę przemyśleń :) Bardzo polecam wyjść z domu zamiast w nim siedzieć przed telewizorem i jeść niezdrowe jedzonko :) Głowa lepiej pracuje od razu !

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz ;) kurteczka super ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kurtka!

    http://jestem-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj taak, wiosna jest cudowna :) Dni coraz dłuższe i co raz bardziej kolorowo :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam wiosnę i kiedy tylko mogę idę na spacer :) Świetna kurtka!
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautiful look, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  37. love it a lot !

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze, że w końcu wiosna :) Ślicznie wyglądasz oraz piękna stylizacja. Super połączenie tej narzutki!

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jacket and boots!Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiosną zawsze mam kopa do działania :) Nabieram energii i cała aż promienieje. Zamiast spacerów wolę iść na rolki czy pobiegać, takiej pogody po prostu nie da się nie wykorzystać.


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia i piękna kurtka ;)

    Mój blog: wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz śliczne włosy *-* !!
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz w tej kurtce :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurteczka jest wspaniała! Świetna stylizacja :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega kurtka!

    Zapraszam również do siebie :) http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo klimatyczne zdjęcia :) świetny blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.