- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

15 kwietnia 2017

Rób swoje i nie patrz na innych. Opinię innych miej w czterech literach.
Te dwa zdania tkwią w mojej głowie już od dawna. Często w ciężkich sytuacjach powtarzam je sobie, aby podnieść się nieco na duchu. Każdy człowiek jest inny, każdy ma inne potrzeby, pomysły i zamierzenia. Bywa, że dostosowujemy się do innych ludzi, tylko po to, aby się im przypodobać. Zaczynam iść za ich tokiem myślenia, zachowywać się jak oni, odrzucając przy tym swoje własne poglądy. Można powiedzieć, że tracimy swój charakter i stajemy się inną osobą, w pewnym sensie gorszą wersją siebie. Zaczynamy robić wszystko pod dyktando drugiego człowieka, a nie pod własne potrzeby i przekonania. Prawda jest taka, że każdy ma inny rozum, gust, charakter. Jednemu spodobają się różowe buty, innemu nie. Tak samo jest z poglądami. Ty coś akceptujesz - ja nie, Ty czegoś nie tolerujesz - ja tak. Nie ma czegoś takiego jak "pogląd idealny", który trzeba narzucać każdemu, aby społeczeństwo, cytując: "znormalniało". Ludzie to nie roboty zaprogramowane na jeden tok myślenia.
Pamiętajcie, zawsze sprzeciwiajcie się ludziom, którzy próbują Was na siłę zmienić. Nie zmieniajcie się tylko dlatego, że nie spasowaliście jednej czy dwóm osobom. Jeśli ktoś nie akceptuje Was takimi, jakimi jesteście, to po prostu olejcie to. Jesteś jedyny i wyjątkowy, nie zamieniaj się w czyjegoś klona.
Kurtka - Amiclubwear.com
Koszulka - Bonprix.pl
Zapraszam na mojego:
Snapchata: @sapphireblog
Instagrama: @klaudencjablog
Fanpage'a: @Klaudencja

47 komentarzy:

  1. Ja również kieruję się takimi poglądami. Nie podążam ślepo za szarą społecznością, wytyczam własne ścieżki, które sama sobie wytyczne. I chodź czasami na mojej drodze spotykam krytycznie komentarze, zupełnie nie zwracam na nie uwagi. Mam swój styl, swoje poglądy i swoje cele, ludzie nie powinni być odtrącani z powodu innego spojrzenia na świat.
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądry post :)
    Masz świetne włosy!

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama racja. Nigdy nie można zmieniać się dla kogoś na siłę. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Opinię ludzi postronnych należy mieć głęboko :) Trzeba być sobą i wyrażać swoją opinię, a nie podzielać zdanie kogoś innego :) Nikt za nas życia nie przeżyje :) Bardzo ładne zdjęcia <3

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze mówiono, że trzeba byc soba i zmienianie się dla kogoś jest niepotrzebne. Jeśli oni nas nie akceptują, to tylko i wyłącznie ich problem.

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia... co do postu to temat dyskusyjny.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię gdy autor tekstu zwraca się wprost do czytelnika. Wtedy przekaz dociera przynajmniej do mnie mocniej, głębiej. Kiedy przybieramy zachowanie drugiej osoby to już nawet nie jesteśmy gorszą wersją siebie. Tam nie ma nas. Raczej jest tam podróbka tej osoby.
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne włosy! Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na takowe, bo mam bardzo zniszczone włosy. Masz rację!
    http://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Postępuje w zgodzie ze sobą i swoimi bliskimi :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor włosów :) M
    asz rację, nie ma sensu dostosowywać się do wymagań ludzi, człowiek co tak robi traci nie tylko siebie, ale również w oczach innych, bo staje się "chorongiewką".

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam twój kolor włosów. Obserwuję. Zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam, Ola XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zupełną rację. Nie powinniśmy dostosowywać się do otoczenia i zastanawiać się nad tym, co pomyślą o nas ludzie, tylko słuchać głosu serca. Bo to nasze życie a nie ich. A tak na marginesie: Śliczne włosy! :)
    Zapraszamy na bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNE WŁOSY! mega zdjęcia! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robić tak aby nie załować każdego dnia, gdy zbliża się jego koniec. Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy specjalnie nie obchodziło mnie co ludzie sobie o mnie pomyślą, zawsze szłam drogą, którą sama sobie wytyczyłam :)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze się sprzeciwiam, gdy ktoś próbuje mnie zmienić. A naprawdę wielu ludzi już próbowało to zrobić. W życiu należy być wyłącznie sobą, ponieważ nic innego na tym świecie nam nie pozostało :) Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajowa kurteczka! Ale Ty masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super stylizacja i wpis;) zgadzam się z Tobą, ludzie nie mają prawa nas zmieniac, i od takich osob najlepiej się odciąć, gdy komus na nas zalezy to pozwala nam być sobą.

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze powtarzam, nikt nie przeżyje za mnie mojego życia, bo ono jest tylko moje i będę postępowała, myślała i robiła to, co uważam za słuszne, abym była szczęśliwa i spełniona. Staram się również nie ingerować w życie innych osób.
    Fajniutka bluzka :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale słowa. Pasują mi teraz jak mało co. Bardzo dobrze prowadzony blog, będę tu zaglądać. :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie masz piekne włosy <3
    A post świetny. :D

    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia
    😍😍

    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.comp
    Zapraszam do mnie http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia ! Mamy prawo być sobą i nie warto się zmieniać :D
    Pozdrawiam cieplutko !

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hello how do i contact you for a hair extension review?

    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie! Dlaczego mamy wstydzić się tego, kim jesteśmy ? To właśnie nasza unikalna osobowość tworzy nas takimi jakimi jesteśmy i nie powinniśmy ulegać wpływom innych ludzi, stawać się "przeźroczyści". Bądźmy sobą, tak po prostu :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Świeć pomimo wszystko, bierz przykład ze słońca...ma gdzieś że kogoś razi :)
    Piękne zdjęcia :)

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny kolor <3. Mam zamiar taki zrobić na wakacje :).
    Post świetny. Nie warto się dla kogoś zmieniac, bo ten ktoś może odejść i wtedy będziemy kimś innym bez tej osoby..
    Lepiej być sobą i mieć mniej znajomych, ale prawdziwych i szczerych :).
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne słońce na zdjęciach! Post super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie warto przejmować się zdaniem innych bo nikt za nas życia nie przeżyje :)
    piękne zdjęcia i bardzo, bardzo motywujący post :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne włosy!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz absolutną rację.
    Nie kierujmy się gustem innych tylko swoim :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie, nie istnieje "pogląd idealny" więc nie powinniśmy sie dla nikogo zmieniać, jak komuś to nie pasuje no to sory xD

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą :) Poza tym super stylizacja <3
    zapraszam do mnie http://natallieisme.blogspot.com/
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie piszesz! mądry post :) śliczna jesteś ;*
    http://weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. swietna kurtka, fajne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Urodziłeś się wyjątkowy. Nie umieraj jako czyjaś kopia" - przeczytałsm gdzieś te słowa już wieki temu, ale nadal mam je gdzieś w głowie, i gdy tylko są mi potrzebne, przypominam je sobie i nie pozwolę sobie wyprać mózgu. I o to, chodzi, aby nie być jak chorągiewka na wietrze, nie tańczyć, jak ktoś ci zagra. Masz prawo mieć swoje zdanie, decyzja należy do Ciebie. Możesz jedynie wziąć pod uwagę czyjąś opinię, ale nie musisz się nią w żaden sposób sugerować. Proszę, czytaj moje słowa, gdy tylko przydarzy Ci się ciężka sytuacja, o których pisałaś.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.