- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

25 kwietnia 2017

Hej Wam! 
Nie wiem, czy kiedykolwiek wspominałam Wam tutaj o tym, że z całego serca nienawidzę wtorków. 
Na samą myśl o tym dniu czuję zmęczenie i dziwną niechęć. Nie ważne ile lekcji lub sprawdzianów mam tego dnia i tak wiem, że każda minuta będzie mi się dłużyła niczym kilka godzin. Każdego wtorku, wstając o 5:00, myślę tylko o jak najszybszym powrocie do domu, abym mogła położyć się i w spokoju wypić kawę. 
Dzisiejszy dzień był jednak nieco inny, gdyż po raz pierwszy odkąd pamiętam, zleciał mi bardzo szybko. Wszystko przez happening, w którym brałam udział razem z moją klasą oraz uczniami pobliskich szkół. Naszym celem było uświadamianie kierowcom, jak i ich pasażerom, jakie niebezpieczeństwo niesie za sobą kierowanie pojazdu w stanie nietrzeźwym. Maszerowaliśmy ulicami z plakatami, balonami oraz ulotkami, które rozdawaliśmy przechodniom. 
Prawda jest taka, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jakie konsekwencje niesie za sobą jazda po alkoholu. Osoba pijana ryzykuje wtedy swoim, jak i cudzym życiem. Szczerze mówiąc, taka osoba za kierownicą ma dwie drogi: jedną w stronę więzienia, drugą w stronę cmentarza. 
Uważam, że warto mówić o tym problemie głośno, gdyż lepiej jest mu zapobiegać, niż później rozpaczać nad śmiercią człowieka. 


Płaszcz - Cabba.pl

Zapraszam na mojego:
Snapchata: @sapphireblog
Instagrama: @klaudencjablog
Fanpage'a: @Klaudencja

64 komentarze:

  1. Płaszcz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym żebyś nie usuwała moich komentarzy bo to bardzo nie profesjonalne :/ Czyzbys nie znosiła krytyki? :/ Mowie ci to z dobrego serca, zrób cos z odrostem wtedy bedzie naprawdę lepiej :* Twoja fanka x2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wiadomości możesz pisać w zakladce kontakt :) Tutaj liczę na komentarze dotyczące posta, dlatego poprzedni usunęłam. Co do włosów - za jakiś czas wybieram się do fryzjera zrobić zupełnie inny kolor, więc po co mam teraz coś z nim robić? Jak kogoś boli w oczy to trudno :)

      Usuń
    2. Napisałam o twoich włosach, które są widoczne na zdjeciu. Zdjęcie jest w poście wiedz uważam ze jest to komentarz dotyczący postu ���� idź idz do fryzjera bo najwyższą pora mowie ci to z szystego serca złociutka ��

      Usuń
    3. Moje włosy, moja sprawa :)
      Na tą chwile zostają takie, jakie są i trudno.

      Usuń
  3. Podoba mi się sweter, a właściwie sam krój. Element przy szyi sprawia, że stylizacja nie jest nudna, urozmaica ją i upiększa :) Co do samego postu- oczywiście masz rację. Pijani kierowcy to ogromny problem na polskich drogach...
    Zapraszam do siebie, po długiej przerwie pojawił się nowy post- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na twoje włosy mają taki piękny kolor *,* + piękny sweterek
    Ja także nienawidzę wtorków jak dla mnie są po prostu nie potrzebne (:P), do tegojestem tak późno w domu i do tego jestem taka zmęczona że masakra

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety jest wiele spraw z których ludzie nie zdają sobie sprawy :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Problem alkoholu niestety jest dużym problemem. Ale trzeba z nim walczyć!

    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest wiele rzeczy ktore ludzie bagatelizują, a po fakcie dopiero myśla;/
    Fajnie wygladasz;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem warto zapobiegać problemom, bo wtedy jest o wiele prościej niż gdy coś już się stało i trzeba to naprawić.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful post, super gorgeous I love it!

    Can we follow eachother? Let me know on my blog and I will follow back immediately xo
    BLOG: GorisHelena

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie. Ja się boję wsiąść do auta nawet z osobą, która ma tylko kaca i nawet po sprawdzeniu 0. Po prostu się boję. To strasznie ryzykowne, a ze strony kierowcy bardzo nieodpowiedzialne i głupie.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja natomiast baaardzo lubie wtorki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Także uważam, że należy poruszać takie tematy, ponieważ to ważne, by uświadamiać ludzi jakie mogą wynikać z tego konsekwencje. Bardzo ładne, wiosenne zdjęcia :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przepadam za piątkami ale może dlatego, że moje lekcje trwają do 16;35 :c

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia!
    Świetną akcję zrobiliście, rzeczywiście powinno się o tym częściej mówić i to nagłaśniać.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie wtorek to najlepszy dzień- lekcje od 8 do 12:30 :D
    Piękny kolor włosów! Teraz róże są na topie, często na ig widzę te kolory :)

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Aleee super, fajny płaszczyk :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że poruszyłaś taki temat ! Świetny post i zdjęcia, płaszczyk jest cudowny <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkowicie się zgadzam z twoją wypowiedzią. Przez takie zachowanie narażamy się tylko na negatywne skutki. Co do stylizacji masz bardzo ładny płaszczyk :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely .)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. W 100% się z tobą zgadzam!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. na tak masz racje! Jesteśmy zakochane w Twoich włosach!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! Płaszczyk jest świetny :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk piekny!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz ładny kolor włosów :) Też nie lubię wtorków bo muszę siedzieć na uczelni od 7 do 19 :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  27. wow I adore your haircolor so much
    such a lovely look :)
    nice combination.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz :) Masz swietny plaszczyk :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tak mam ze śrdoami i czasem z poniedziałkami :)
    śliczne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. spodobał mi się strasznie twój sweter :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz przecudowne włosy, naprawdę. Ja z kolei bardzo lubię wtorki, ale to głównie przez zajęcia dodatkowe na, które uczęszczam. Chociaż ze wstawaniem do szkoły to istna masakra. Cudowne zdjęcia.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny płaszczyk :) Olej anonima i z odrostem masz piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne masz włosy! :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ważne jest uświadamianie ludzi o konsekwencjach jakie niesie za sobą jazda po alkoholu !
    Zdjęcia są bardzo ładne :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna, świetnie wyglądasz w tych włosach :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety ludzie nie zawsze zdają sobie sprawę z tego jakie konsekwencje i straty wiąże ze sobą jazda pod wpływem alkoholu.. fajnie że staracie się im to uświadamiać :)
    Pozdrawiam !
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku, też nienawidzę wtorków. Tak to prawda, wiele osób nawet w moim otoczeniu nie zdaje sobie z tego sprawy. :(

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobry uczynek, jednak myśle,że same ulotki nie wystarczą
    Śliczne włosy!


    SZABLON&DESIGN
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja lubię wtorki. Śliczny płaszczyk :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że tak wielu kierowców siada za kierownicę pijanych powodując wypadki i ponosząc winę za czyjąś i swoją śmierć. Sama posiadam prawo jazdy, ale nie wyobrażam sobie kierować pod wpływem alkoholu.
    Aleksandra (SETNY-menty)

    OdpowiedzUsuń
  43. Łączę się w bólu! Wtorki też mnie dręczą (choć ciągle rywalizują z środą).
    Fajnie czyta się ten post, coraz rzadziej spotyka się osoby, które uczestniczą w takich happening'ach w oparciu o własne przekonania. Kiedy u mnie w mieście organizowano podobną akcję ludzie urywali się albo uczestniczyli tylko żeby mieć obecność. Nie było fajnie. To pocieszające, że jednak może być inaczej.

    Pozdrawiam :)
    --------------------------------
    https://hello-sour-berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze, że poruszyłaś ten temat.
    Super zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ważny temat poruszyłaś.. Nikt nie powinien prowadzić po alkoholu.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  46. jaki sliczny kolor wloskow <3 zakochalam sie w fotkach!

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    new post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam w wolnej chwili do nas:
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, xxx

    OdpowiedzUsuń
  48. Ludzie bardzo często nie zdają sobie nawet sprawy jakie konsekwencje może przynieść jazda po alkoholu i pomimo, że coraz głośniej się o tym robi ludzie wolą zwyczajnie to bagatelizować :/ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę ;/ ja przez pijanego kierowcę straciłam dziadka.. potrącił dziadków i uciekł z miejsca wypadku ;/ Powinno o tym się mówić jeszcze głośniej!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny Blog *.* i Cudowne Zdjęcia <33

    Co powiesz na wspl obs ? <33

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. niech kazdy zacznie od siebie i wtedy bedzie zylo nam sie lepiej, masz racje, ze ludzie nie zdaja sobie czesto sprawy, jak moga zaszkodzic, sprawdza sie tu powiedzenie "madry Polak po szkodzie", ale to nie tyczy sie tylko naszego narodu.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nawet najgorsze dni w tygodniu mogą zmienić się w cudowne chwile, jeśli tylko robimy to, co lubimy robić. Wtedy odczuwamy,że nasz poświęcony czas nie idzie na marne. Doskonale Cię rozumiem. Oczywiście /cię obserwuję. Zapraszam na mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny wiosenny outfit <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  55. You look gorgeous! Love your outfit!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne włosy :3 Ja za to nie cierpię niedzieli :/

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.