- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

11 kwietnia 2017

Hej Wam!
Kilka dni temu udało mi się załapać do akcji Chocolissimo, polegającej na zaprojektowaniu przez blogerów własnej czekolady z okazji Dnia Czekolady oraz Wielkanocy. Przyznam, że mail z ich propozycją bardzo mnie zaciekawił i bez wahania zgodziłam się na tę współpracę. My, blogerzy, mieliśmy pełną dowolność przy wyborze kształtu czekolady, jej smaku, oraz wyglądu. Ja zdecydowałam się na zaprojektowanie dużego serca, którego jedna połowa wykonana została z gorzkiej czekolady, natomiast druga z mlecznej. Całość pokryta została migdałami, orzechami laskowymi oraz czekoladkami "serduszkami". Przesyłka z gotowym produktem dotarła do mnie już po 2 dniach. Oprócz zaprojektowanej przeze mnie czekolady, w paczce znalazły się także inne formy czekolady takie jak: malutkie pudełeczko wypełnione dwoma czekoladowymi babeczkami, kartka miłosna wypełniona czekoladkami oraz czekoladowe donuty. Wszystkie czekoladki są bardzo starannie wykonane, wyglądają naprawdę genialnie, a jeszcze lepiej smakują. Na bieżąco śledzę ich stronę chocolissimo.pl i szczerze przyznam, że każda ich nowość zaskakuje mnie coraz bardziej! Zachęcam Was do odwiedzenia ich strony internetowej oraz do zapoznania się z ich szerokim asortymentem :)
Dodatkowo do 12.05.1017 r. trwa u nich promocja -20zł na zakupy powyżej 55 zł!  Obowiązuje ona na chocolissimo.pl, czekoladowytelegram.pl oraz chocoplay.pl

Zapraszam na mojego:
Snapchata: @sapphireblog
Instagrama: @klaudencjablog
Fanpage'a: @Klaudencja

24 komentarze:

  1. Ach nie dośc , że muffinki to jeszcze moje ukochane donuty <3 <3 <3 jakie cudowne <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszności! Świetny pomysł z tym sercem :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobilas mi smaka na ta czekoladę :p pychota ^^ twoja własnej roboty wygląda świetnie i na pewno pysznie ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo słyszałam o tej firmie, jednak nigdy nie miałam okazji spróbować ich czekolady. Może kiedyś się uda :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny miałaś pomysł na zaprojektowanie tej czekolady z sercem. :)
    Zapraszam do mnie:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi narobiłaś ochoty, a próbuję przejść na dietę haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne te słodycze :3
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna Ta twoja czekolada,wygląda bardzo fajnie,chyba było by mi szkoda jej jeść ;)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super! Na pewno super przeżycie. Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję. Byłoby mi miło jak zajrzał,a do mnie. Zapraszam, zawsze się odwdzięczam. Pozdrawiam Xoxo
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, aż naszła mnie ochota na czekoladę. Szkoda, że nie dostałam takiej propozycji, nawet nie wiedziałam o tej akcji.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna jest

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love it! You've a cool blog!! Happy Easter! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorzkiej czekolady nie lubię, ale przyznam że ta czekolada zaprojektowana przez ciebie wygląda świetnie. Do tego donuty, które uwielbiam :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada genialna bardzo mi się podoba fakt że użyłaś mlecznej i gorzkiej*.*

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.