- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

15 maja 2017

Hej!
Czy marzyłeś kiedyś o zdaniu egzaminu bez zbędnego wkuwania regułek na pamięć? Drogi uczniu, jeśli Twoja odpowiedź brzmi "TAK", zachęcam do zapoznania się z poniższym konkursem. Być może to małe cudeńko, które możesz w nim wygrać, uratuje Cię na niejednej kartkówce :)

Razem z firmą Zakazany Długopis przygotowaliśmy dla Was mały konkurs, w którym do wygrania jest 5 sztuk długopisów z niewidzialną ściągą. Pewnie zastanawiacie się jak to działa. Spokojnie, już wyjaśniam:
Długopis posiada specjalną, półprzezroczystą osłonkę pod którą umieszcza się ściągę o wymiarach 10cm x 3,2cm. Z odległości 1 metra ściąga staje się ona całkowicie niewidoczna, nauczyciel widzi tylko zwykły, niebieski długopis. Osłonka sprawia, że tekst jest czytelny tylko z bliska, dlatego ściągać możesz do woli, bez wykonywania podejrzanych ruchów. Montowanie takiej ściągi to zaledwie 7 sekund, bez zbędnego oklejania taśmą itp.

Zainteresowany? Zachęcam zatem do wzięcia udziału w konkursie, którego warunki są bardzo proste:

  • Polub fanpage Zakazany Długopis Ściąga (KLIK)
  • Zaobserwuj mojego bloga.
  • Prześlij na email: klaudencja@interia.pl odpowiedź na pytanie: na jakim przedmiocie skorzystasz z tego długopisu i dlaczego? W mailu napisz także swoje imię i 3 pierwsze litery nazwiska, oraz nazwę pod którą obserwujesz mojego bloga. 
Zasady konkursu

  • Zwycięzcami zostanę osoby, które udzielą najkreatywniejszej odpowiedzi. 
  • Wybranych zostanie pięciu zwycięzców, każdy z nich otrzyma jeden długopis. 
  • Konkurs trwa od chwili dodania posta, do północy dnia 22.05.2017 r,
  • Ogłoszenie wyników pojawi się maksymalnie dwa dni po wybraniu zwycięzców.
  • Koszty wysyłki pokrywam ja (wysyłka tylko na terenie Polski).
  • Wszystkie warunki konkursu będą sprawdzane.
  • W przypadku niespełnienia któregoś z warunków zgłoszenie zostaje odrzucone. 
  • Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej drogą mailową. 
  • W przypadku braku odpowiedzi na email w ciągu 2 dni - wybieram nowego zwycięzcę. 
  • Jedna osoba wysłać może tylko jedno zgłoszenie. 
Życzę wszystkim powodzenia!
 Osoby, którym nie uda się wygrać długopisów, zachęcam do zakupu na ich stronie ZakazanyDlugopis.pl (klik)

40 komentarzy:

  1. Myślałam kiedyś o takim długopisie, jednak chyba bałabym się z takiego korzystać :D Co by było gdyby nauczyciel podszedł? Nie zobaczyłby tego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długopis da się chwycić w dłoni tak, że nic nie widać :D

      Usuń
  2. Świetny jest ten długopis! Pewnie sama nie odważyłabym się w ten sposób ściągać, ale dla tych bardziej "wprawionych" to fajna opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  4. a co jeśli wśród czytelników tego bloga jest jakiś nauczyciel? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny długopis !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm całkiem sprytne, jednak mam zasadę, że po prostu nie ściągam na testach. Hah chyba jestem z innej planety.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię ściągać i nie umiem więc taki długopis na pewno by mi się nie przydał. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły jest!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog! Wszystko dopracowane do perfekcji. ;)http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super opcja dla ściągaczy :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Długopis całkiem fajny, ale nie jestem pewna czy potrafiłabym z niego korzystać.
    Życzę wszystkim uczestnikom konkursu powodzenia! Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! You have such a nice blog! Lovely photos also! *_*

    Kathy's delight I Instagram I Facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś dla mnie hah ale nie mam pojęcia czy bym z niego skorzystała na kartkówce , teście


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety zawsze się boje ściągać :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te długopisy ;* ja jednak nie potrafię ściągać ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Super taki długopis :D Przydałby mi się ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  17. great!


    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. great :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa z tym długopisem, jednak ja bałabym się, z niego korzystać.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł ekstra, ale szkoda że nie było nic o tym wcześniej:D Teraz już mi się nie przyda:((
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda szkołę już skończyłam także nie potrzebuję takiego długopisu ale pamiętam, że w czasach szkolnych się sprawdzały takie metody !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Długopis świetny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny gadżet! O takim jeszcze nie słyszałam :D

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz ♥ O długopisie już słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest ten długopis przydałbym mi się na historie :) ja przyklejam też ściągi z tyłu kalkulatora. Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lovely blog :) would you like to follow for follow ?

    New post - OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedys by mi sie przydal, ale teraz juz zapozno :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  30. W zwykłych długopisach też można umieścić taką ściągę ;)
    Fajny pomysł na konkurs :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje się super :D

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne długopisy! Naprawdę genialny pomysł, szkoda ze nie było ich jak ja chodziłam do szkoły ;(
    Pozdrawiamy, nasz blog:
    **KLIK**

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.