- - - - - passion - - - - - lifestyl - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

24 maja 2017

Hej Wam :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją perfum, które otrzymałam od Glantier.com. Sama mogłam wybrać interesujący mnie zapach. Firma ta oferuje naprawdę szeroki asortyment, więc ciężko było mi zdecydować się na tylko jeden zapach. Ostatecznie moja decyzja padła na perfumy numer 406. Przyznam, że był to strzał w dziesiątkę. Mają naprawdę prześliczny, delikatny, kwiatowo-owocowy zapach. Producent pisze o nich tak:
Nuty głowy: kwiat pomarańczy, gardenia tahitańska, żółta róża.
Nuty serca: konwalia, czerwone jagody, fiołek, jaśmin.
Nuty bazy: drzewo sandałowe, ambra, piżmo, białe drzewa.
W zależności od intensywności i trwałości składników możemy wyodrębnić trzy nuty zapachowe perfum: nutę głowy, serca i bazy.
Nuta głowy to nuty zapachowe, które wyraźnie wyczuwamy jako pierwsze, a które odparowują najszybciej, są wyczuwalne od kilkunastu minut do godziny.
Nuta serca to sam środek zapachu perfum, to ta nuta najlepiej określa całość kompozycji i nadaje perfumom charakteru, utrzymuje się na skórze do kilku godzin. Nuta bazy to tło zapachu, nazywana jest też nutą podstawową - zawiera najcięższe składniki, które są uwalniane najwolniej, świadczy o głębokości i trwałości zapachu, jest wyczuwalna do kilkunastu godzin na skórze oraz nawet do kilku dni na ubraniach.

Testowałam trwałość tych perfum przez jakiś czas i osobiście przyznam, że zapach utrzymywał mi się przez średnio 3-4h, później stawał się mało wyczuwalny. Nie stanowi to jednak dla mnie problemu, gdyż perfumy zawsze mam przy sobie i używam ich częściej niż raz dziennie. 
Jak na swoją cenę są wystarczające, w dodatku pięknie pachną i mają ładne opakowanie :) 
Na sam koniec mam dla Was wyniki konkursu z poprzedniej notki. Dla przypomnienia: klik.
Zwycięzcami zostają:
Wiktoria B.
Elwira G.
Martyna F.
Dominika P.
Dorota L.
Gratuluję Wam dziewczyny! 
Do każdej z Was wysłałam email z informacją o wygranej i prośbie o adres, abym mogła wysłać nagrodę. W przypadku braku odpowiedzi na moją wiadomość w ciągu 2 dni - losuję nowego zwycięzcę. 

28 komentarzy:

  1. gratulacje dla dzikewczyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście używam perfum od Giorgio Armaniego, które skradły moje serce ! Do najtańszych co prawda nie należą, ale są trwałe, a sam zapach jest tego wart :D Pozdrawiam !

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje wszystkim zwyciezca!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe te perfumy , musza pieknie pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy to dla mnie obowiązkowa rzecz w domu :) Szkoda tylko, że zbyt długo zapach się nie utrzymuje :(
    Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym je wypróbowała :)

    Zapraszam serdecznie.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne perfumy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super perfumy! Gratuluje wszystkim zwycięzcą :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że udało Ci się trafić z zaachem ;)
    Jestem mega ciekawa jak pachną ♥
    Prześliczny kociak *,*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa zapachu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Zapraszam do mnie na http://zacczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwycięzców :) Obserwuję! ♥

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że trafiłaś z zapachem perfum :D
    Gratulacje dla dziewczyn ^^


    Obserwujemy?
    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest bardzo ciekawa tego zapachu ;)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie widziałam tych perfum, ale muszą naprawdę ładnie pachnieć z tego co czytam o nutach :)

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. ja od dwóch lat używam perfum jedynie z Oriflame ;) jak już się przyzwyczaję to nie ma zmiłuj - aczkolwiek czasem mam ochotę na jakąś zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie z kotem cudowne :) Ja od kilku lat, używam perfum z Avonu, ale coraz bardziej zaczynam skłaniać się ku zmianie. Moze powrót do adidasa i ich świeżych i owocowych zapachów...
    Pozdrawiam :*
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy wcześniej o nich nie słyszałam :)
    Jak na te cene to trwałość nie jest zła ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwycięzcom ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karolinyaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kotek w tle :3 Meow...
    Zdjęcia są w fajnej klimatyce, nie ważne, że perfumy xD Ale ładne i zostanę na dłużej! Szkoda, że dopiero teraz dowiedziałam się o konkursie...
    Wpadnij do mnie: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    Jeśli masz aska to wpadnę:3
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach, po składnikach wydaje się ciekawy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie brzmi
    Gratulacje zwycięzcom
    Jeśli będziesz miała czas to zajrzyj na mojego bloga
    http://kiwiteachaboutart.blogspot.com
    I gdyby były jakieś błędy śmiało mi je wytykaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.