- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

30 czerwca 2017

Kocham ten stan, gdy spokojnie mogę wstać o godzinie 11, zjeść obiad na śniadanie, a później przez pół dnia lenić się z kubkiem kawy w ręce, by wieczorem móc wyskoczyć gdzieś ze znajomymi i wrócić w środku nocy, a następnego dnia zacząć całe ten schemat od początku. Po prostu kocham wakacje. Od poniedziałku jednak czeka mnie praca, a raczej staż, który odbywać będę w pracowni reklamy, więc prawdziwe wakacyjne szaleństwo czeka mnie dopiero w sierpniu. W te wakacje, 18 lipca, przypada czwarta rocznica mojego bloga. Naprawdę, nie wiem jakim cudem ten czas zleciał tak szybko. Świadomość, że już tak długo prowadzę tego bloga, daje mi wielkiego kopa motywacji do dalszego pisania tutaj. Szkoda zaprzepaścić mi to, co zdążyłam tu już osiągnąć, na myśli mam moich czytelników oraz przeróżne współprace, dlatego mam nadzieję, że ten blog będzie jeszcze dość sporo czasu istniał w internecie :) 

Pod zdjęciami macie podanego mojego Snapchata oraz Instagrama, zachęcam Was do dodawania mnie oraz obserwacji mojego bloga. 

Życzę Wam udanych wakacji! 

39 komentarzy:

  1. szczerze to nie pamiętam kiedy ostatnio miałam wakacje ; p baw się dobrze!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, 4 lata to naprawdę dużo. Gratuluję już teraz! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten makijaz jest wprost perfekcyjny na sezon festiwalowy! udanych wakacji :)

    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiadają Ci się świetne wakacje :) Trzymam kciuki za bloga i gratuluję tylu lat!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. też kocham ten stan wakacji, gratuluje ci wytrwałości
    obserwuje i pozdrawiam :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę że są już wakacje
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji!!

    http://klaudia-modelska.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych wakacji! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości <3
    Świetne zdjęcia!
    Udanych wakacji!

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Make-up z trzeciego zadęcia wygląda bardzo fajnie
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne makijaze!
    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym nie mogła tak całymi dniami się lenić miałabym wrażenie że zmarnowałam wakacje. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczaki jak ja bym chciała mieć wolne i późno wstawać ♥ Marzenia.
    Świetne zdjęcia, takie artystyczne.
    http://mundo-pandory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje wakacje jak do tej pory mijają identycznie! Co prawda nie wybieram się do pracy, ponieważ zapowiada mi się duża ilość wyjazdów :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment... Also hope you'll click on a few links :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/milly-bridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. A kto nie lubi wakacji ? Haha te dwa zdjęcia pierwsze skojarzyly mi się nie wiem czemu z Avatarem oczywiście nie chce Cię obrazić sądzę ze zdjęcia są ciekawe ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)
    Udanych wakacji życzę :)
    Moje ostatnie wakacje były dwa lata temu.. teraz dorosłe życie trwa..
    + Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. I wish you to a great holiday and summer. I love it too! :D

    I Kathy's delight Instagram I Facebook

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych wakacji!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcia, też kocham wakacje :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cztery lata to sporo czasu! :)
    Zdjęcia mega! <3

    xxPozdrawiam, będę wpadała częściej <3

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥
    How about to follow me back, I would be glad,and we can become good blog friends? <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Haha, moja wakacyjne rutyna wygląda dokładnie tak samo! Uwielbiam to ♥ Śliczne zdjęcia i życzę udanych wakacji :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak samo jak ty uwielbiam wakacje, chociaż mam problem z późnym wstawaniem :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia i chyba każdy z nas ubóstwia wakacje! <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dawniej tak miałam, że mogłam sobie spać ile chciałam i robić wszystko powoli. Teraz odkąd skończyłam studia i dostałam pracę to już nie mam tak super, ale przynajmniej mam pieniądze :) Życzę Ci udanych i kreatywnych wakacji :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe zdjęcia :)
    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wonderful and perfect lake.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.