- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

11 czerwca 2017

Hej Wam! :)
Dzisiaj kolejna nudna niedziela. Stwierdziłam, że wykorzystam tę wolną chwilę na napisanie nowej notki dla Was, by znów nie skończyć z miesięczną przerwą tutaj ;)
Przez ostatnie dni dopisuje mi bardzo dobry humor! Im bliżej wakacji, tym większy luz w szkole. Już od dłuższego czasu totalnie nie przejmuję się nauką, ocenami, gdyż wszystko mam już ustabilizowane. Jedyną rzeczą, która mi pozostała to zdanie egzaminów zawodowych, które mam 20 i 29 czerwca (trzymajcie kciuki!). Staram się jednak nimi nie przejmować i myśleć pozytywnie, gdyż  czasem przez stres można pomylić się w najprostszym pytaniu. 
Jeżeli chodzi o wakacje, już czuję, że będą one bardzo zabiegane. Przez miesiąc będę odbywać staż najprawdopodobniej w jakiejś pracowni reklamy, przez drugi miesiąc  mam zamiar ponownie zacząć pracować, Być może pojadę także na tydzień w góry, lecz nie jest to jeszcze nic pewnego. Wiem tyle, że na pewno nie będę się nudzić. A wy jakie macie plany? :)
* * *
Na poniższych zdjęciach zobaczyć możecie kilka współpracowych nowości, które otrzymałam od dwóch firm: Tosave.com oraz Zaful.com. Każdą z tych rzeczy bardzo polecam! Tutaj macie linki do nich:
Zestaw pędzli - klik
Lustro z lampkami - klik
Piórnik/kosmetyczka - klik
Sukienka - klik 
Zapraszam do śledzenia mnie na:
Instagramie: @Klaudencjablog
Snapchacie: @Sapphireblog

59 komentarzy:

  1. rzeczy wpadają w oko :) arbuzik jest mega słodki :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zaful, zawsze mają dobrej jakości rzeczy. Z Tosave nie miałam do czynienia :D

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. A ten piórnik jest świetny!!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stres nigdy nie jest wskazany :) Lusterko jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pędzle!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie! Pędzle na pewno przydatne!
    Come to my world: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/ Will be interesting...♥
    XOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki do makijażu to moja miłość i mała obsesja. Te są bardzo urokliwe.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny piórnik i naprawdę bardzo go lubię. BArdzo ładnie wyglądasz ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zamówienie!
    Piórnik skradł me serce <3
    Dodałam na snapie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zaplanowany wyjazd do Londynu i Norwegii, a tak poza tym to będę odpoczywać nad jeziorem. A wracając do wpisu to ten piórnik strasznie mi się spodobał. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia też. ;)

    OdpowiedzUsuń

  12. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na egzaminach:)
    Bardzo fajne rzeczy. Zapraszam również do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten arbuz mnie najbardziej urzekł ;D
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rzeczy dostałaś bardzo podoba mi się sukienka ^^
    Poklikane ♥


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle mają prześliczny design, a sukienka idealna na plażę!

    NATLEMLY.BLOGSPOT.COM <-- wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna kosmetyczka! Obserwuję kochana! :)
    MÓJ BLOG | MÓJ SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny arbuzik :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lusterko jest świetne, przydałoby mi się do mojej toaletki. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki za egzaminy. Nie stresuj się, a wszystko powinno pójść po Twojej myśli ;) Słodki ten piórniczek, idealny na nadchodzące wakacje. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzle i piornik laduja do moich must have!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te pędzelki są urocze! ;3
    Pozdrawiam :>
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie szukałam takiego zestawu pędzli! poklikałam, zapraszam do wzajemnej obserwacji:)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy ^^ W wakacje też nie będę się nudziła, ponieważ mam już sporo planów do zrealizowania ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaful to chyba mój ulubiony internetowy sklep! Jeszcze się na nich nie zawiodłam :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy, oh ten arbuzik :D
    Sukienka bardzo mi się podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam rzeczy z Zaful <3 arbuzik jest uroczy :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy! :) Poklikane :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Tosave nic nie mam, ale zaful uwielbiam <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie wygladasz :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing post :)
    I following you, follow me back :)

    Look at my new post: cleopatrassecret.blogspot.com

    How much you like it, leave a comment, your support we really mean just motivates me to keep going!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy, ja właśnie czekam na pierwszą paczke od Tosave :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/06/letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale uroczy ten arbuzik! <3
    W tej sukience Ci do twarzy :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. jaki słodki ten arbuzik <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię produkty z Zaful :) Tosave niestety wspominam gorzej.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna sukienka!
    Taki zestaw pędzli jest super!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zamówienie :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. O ile o Zaful czytałam na innych blogach, to o tej pierwszej nic, a nic. Sama nie podejmuję jeszcze współprac, więc nie mam własnej opinii. Ta kosmetyczka/piórnik jest świetna :D

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super jest te lusterko ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Według mnie zestaw z pędzelkami prezentuje się świetnie.
    Uwielbiam Zaful, co do ToSave, niestety ale uważam ich za najgorszy sklep z jakim miałam okazję współpracować.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. pędzelki wydają się fajne!

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rzeczy :) Zaful bardzo lubię, długo z nimi współpracuję
    za to z tosave nie byłam zbyt zadowolona :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oby te egzaminy poszły Ci jak najlepiej! Markę zaful całkiem lubię - można trafić na fajne rzeczy ;)

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozytywnie zaskakujący arbuz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi najbardziej podobają się pędzle - minimalistyczne i klasyczne - takie, jakie uwielbiam! Kliknęłam ;) Kochana, zauważyłam, że w nagłówku jest 'lifestyl' zamiast 'lifestyle' - nie wiem, czy to specjalnie, ale zauważyłam ten błąd ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana mam nadzieję, że zdałaś te egzaminy śpiewająco!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zamówienie i syper pędzeliki
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Przez miesiąc będę odbywać staż najprawdopodobniej w jakiejś pracowni reklamy

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.