- - - - - passion - - - - - lifestyle - - - - - photography - - - - -

Obserwatorzy

5 sierpnia 2017

Hej Wam! :)
Niedawno po raz drugi otrzymałam propozycję współpracy z Printu.pl. Tych, którzy nie widzieli poprzedniego postu dotyczącego współpracy z tą firmą, odsyłam tutaj: KLIK. Tam dowiecie się, czym dokładnie zajmuje się ta strona i co możecie na niej zaprojektować.
Bardzo ucieszyłam się z maila od nich, gdyż ich produkty są naprawdę genialne i bardzo ładnie wyglądają. Ta współpraca opierała się głównie na prezencie dla kogoś bliskiego. Spośród kilku propozycji wybrałam "prezent na 18", ze względu na to, iż zbliżały się 18naste urodziny mojej przyjaciółki. Do każdego rodzaju prezentu dołączony został szablon fotoksiążki, z którego oczywiście skorzystałam. Efekt końcowy zobaczyć możecie na poniższych zdjęciach. Do fotoksiążki możecie dodawać dużo więcej tekstów, zdjęć, wybierać przeróżne tła, czcionki itp. Wszystko zależy od Waszej kreatywności. Jeśli chodzi o wielkość fotoksiążki, na stronie do wyboru macie kilka wymiarów, ja wybrałam 30x30cm, czyli największy format, jaki jest tam dostępny. 

UWAGA! POD ZDJĘCIAMI ZNAJDZIECIE KOD ZNIŻKOWY NA 44% FOTOKSIĄŻKI PRINTU!
Specjalnie dla Was, moich czytelników, mam zniżkę na -44% na wszystkie fotoksiążki Printu. Obejmuje ona wszystkie formaty, w dowolnej cenie, bez limitu stron. Kod ważny jest do końca października. 
KOD: kludencja
Przekładowe propozycje prezentów: 
Prezent dla niego - KLIK
Prezent dla chłopaka - KLIK
Prezent na 18 - KLIK
Prezent na 30 - KLIK
Prezent na 40 - KLIK
Prezent na 50 - KLIK

33 komentarze:

  1. Rzeczywiście pomysł idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna fotoksiążka, sama chciałabym taką dostać!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prezent ;)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To naprawdę coś fajnego. Myślę, że kiedyś sobie sprawię taką książkę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam taki albumik :) jestem z niego bardzo zadowolona :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny prezent, niesamowita pamiątka ;) Sama zastanawiam się nad czymś takim jako dodatek do "koperty" na wesele koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fotoksiążki <3 Dla mnie to prezent idealny!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam takie kiedyś dla mamy, super prezent!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie świetny pomysł na prezent. Na pewno kiedyś skorzystam z tego pomysłu.

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wybór jako dodatek do 18stkowego prezentu, na pewno będzie świetną pamiątką :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny prezent i pomysł :)
    Buziakii :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Zawsze jako pamiątkowy prezent, dawałam antyramę ze zdjęciami i podpisami, ale ta książka wygrała! :D

    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O, stworzyłam tam swój instabook.
    Trochę zaskoczyła mnie mała rozmiarowość, ale to naprawdę cudnie wygląda i jest wielką pamiątką.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Albumy ze zdjęciai to świetny pomysł na prezent dla przyjaciół! A ta książeczka jest przepiękna ^^ Bardzo możliwe, że kupię ją przyjaciółce na 18 jako dodatek do prezentu składkowego :)
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalny prezent, który zawiera w sobie wiele wspomnień i zdecydowanie jest mega rozwiązaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great tip! °₊·ˈ

    Wanna follow each other? lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra pomysł!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspomnienia - to najlepsze czym możemy się dzielić z innymi, jak nie będę mieć pomysłu na prezent to na pewno dam komuś taką książkę ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. taka książka to super wspomnienie !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie :)
    Chętnie tam zajrzę :D
    Bardzo ciekawy pomysł na prezent:D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa!<3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny i mało oczywisty pomysł na prezent ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj fotoksiążka to fantastyczny prezent :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam fotoksiążke, jest idealna na prezent ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Fotoksiążki są świetnym pomysłem na prezent :D
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny prezent. Taki od serca :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym się bardzo ucieszyła z takiego prezentu! Ekstra pamiątka :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz jest dla mnie ogromną motywacją ♥ Dziękuję ♥

Obsługiwane przez usługę Blogger.